Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
En sak jag är lite förvånad över är att jag inte har sett någon XC60 R-design med stänkskydd fram. Jag har valt det på min för att slippa "blästra" side scuff plates:en.
av CAT3208
XC90_Executive skrev:En sak jag är lite förvånad över är att jag inte har sett någon XC60 R-design med stänkskydd fram. Jag har valt det på min för att slippa "blästra" side scuff plates:en.
Jeg etterbestilte når jeg hadde testet sommerdekk, dekkene kom langt ut og det spruter mye opp på siden selv i dag. Har også bestilt bak, men jeg får se hvordan de blir på bilen og om de gjør noe nytte før jeg konkluderer med montasje. Har også registrert at snø, is fryser fast og legger seg langt bakover fra forhjulene på karroseri. Håper at dette reduseres når skvettlappen (stenkskydd) er på plass
av camaroolav
CAT3208 skrev:
XC90_Executive skrev:En sak jag är lite förvånad över är att jag inte har sett någon XC60 R-design med stänkskydd fram. Jag har valt det på min för att slippa "blästra" side scuff plates:en.
Jeg etterbestilte når jeg hadde testet sommerdekk, dekkene kom langt ut og det spruter mye opp på siden selv i dag. Har også bestilt bak, men jeg får se hvordan de blir på bilen og om de gjør noe nytte før jeg konkluderer med montasje. Har også registrert at snø, is fryser fast og legger seg langt bakover fra forhjulene på karroseri. Håper at dette reduseres når skvettlappen (stenkskydd) er på plass
Grattis med tøff bil , husker du prisen på skvettlappene/stenskydd foran ? Har du noen formening om hvordan det blir seende ut med de montert.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
760 tändningslås?

Kabelbrott på kabeln till solonoiden var fel[…]

Hjälp med Vida

Köpte en fläkt från skroten med de[…]

@yrrol3 , Vill du ha fancy skivor så bli[…]

Vad som händer om man bara har en USB-port ve[…]