Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av boeder
Jensen skrev:Vad kostar det att bara få bilen nedlackad???
Man får ju rätt mycket för 15000:-
Tänk dig den som vill t.ex ha elstol o xenonljus, kostar ju nästan 15000kr,
här får du det + lite till för samma pris.
Totalkostnaden på dessa options ligger ju på ca25000 ,och då har jag räknat med att nedlackningen skulle kosta ca 7-8000kr.
Ett vettigt paketpris.
Jo det finns alltid köpare som vill ha elstol etc. Tog kintec utr. och lade på Xenon, elinfällbara speglar + Automatlådan för 15000 istället. Oftast finns Xenonljus i kampanj utförande med andra olika option "Teknikpaket" etc. En nedlackning "svart" på kvällsskiftet kostar ca. 3000 kr. om man vill ha det. Totalkostnad är 25000 minus vad kinetec utförande kostar och då är inte skillnaden så stor anser jag. Men däremot till summum så är det en märkbar skillnad i option med större stereo, skinn + lite lull lull till. Men bilen blir grymt mkt. snyggare nerlackad måste jag hålla med om.
av boeder
Jensen skrev:Vad kostar det att bara få bilen nedlackad???
Man får ju rätt mycket för 15000:-
Tänk dig den som vill t.ex ha elstol o xenonljus, kostar ju nästan 15000kr,
här får du det + lite till för samma pris.
Totalkostnaden på dessa options ligger ju på ca25000 ,och då har jag räknat med att nedlackningen skulle kosta ca 7-8000kr.
Ett vettigt paketpris.
Jo det finns alltid köpare som vill ha elstol etc. Tog kintec utr. och lade på Xenon, elinfällbara speglar + Automatlådan för 15000 istället. Oftast finns Xenonljus i kampanj utförande med andra olika option "Teknikpaket" etc. En nedlackning "svart" på kvällsskiftet kostar ca. 3000 kr. om man vill ha det. Totalkostnad är 25000 minus vad kinetec utförande kostar och då är inte skillnaden så stor anser jag i utrustning. Men däremot till summum så är det en märkbar skillnad i option med större stereo, skinn + lite lull lull till. Men bilen blir grymt mkt. snyggare nerlackad måste jag hålla med om.

Tjenare. Har en 960 1992 med 6-cyl som just nu by[…]

Högt oljud ej från motor

Är det inte ett hjullager som Erik Å ti[…]

Ja du hade ju inga felkoder på 5v signalen s[…]

Ibland går det, oftast inte. Finns ju flera […]