Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av philipsguy
Moody skrev:Apropå V70 MY11, när i tiden kan man förvänta sig att den finns upplagd i systemen för beställning hos ÅF?
I maj enligt min säljare... Han ringer mig först av alla när de finns upplagda 8)
Användarvisningsbild
av Guligan
Det blir förmodligen ett "mellanår" för V70 och S80 vad avser nyheter, jämför t.ex. med när MY09 kom. Det var inte mycket förändringar gentemot MY08.
av Mr T
Det hade ju varit nice om V70 och XC70 fick samma lätt faceliftade interiör som S80n fick. Tycker att den nya mittenpanelen är riktigt snygg.

//Mr T
Användarvisningsbild
av V9097
Håller med Mr T. Jag vill se samma inredningsstandard i v70/xc70 som i S80.

Kronografinstrumenten från momentum och uppåt.
Dekorsömmarna på dörrsidorna med läderklädsel. Detta lyfter verkligen inredningen i mitt tycke :D
Mittpanelen med krominlägg
Kromsargarna på luftutsläppen på instrumentpanelens ovansida (kommer med summum på v70/xc70)
Möjligheten till Dynamic-läder till xc70

Jag skulle också vilja se railsen från 2009 års ocean race som option på XC70.
av Mr T
V9097 skrev:Håller med Mr T. Jag vill se samma inredningsstandard i v70/xc70 som i S80.
Och vad det verkar så är våra böner hörda.

Kolla följande annons:
http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_V7 ... ?ca=15&w=3

Såvida detta inte är en specialbil av något slag. Kollade precis "Bygg din bil" på volvocars.se och där är det den gamla inredningen. Knepigt.

Så mycket snyggare med de små "faceliftningarna".

Jag skulle för övrigt vilja kunna välja ljus klädsel med en för övrigt svart interiör till XC70, så har jag det idag på S80n och stormtrivs. Varför inte på en XC70? Det går till V70. Ja se marknadsavdelningar... :lol:

MVH

//Mr T
av Niclas
Jag förstår vad du menar, tittar man på konsollen där radion sitter, så ser man att det är samma aluminium ram runt hela konsollen som det är på S80n
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Prestige Performance

Samma "kines grejer" alla andra krä[…]

Okej, vad bra. Ska nog räcka att klippa bort […]

Falsklarm av insekt?

För tre veckor sen löste larmet ut en kv[…]

Polestar 2 är trevlig att köra, men f&[…]