Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tobbev
xoxo skrev:
Tobbev skrev:Nej, trycker du till på knappen så går den ner i "backläge". När du lägger ur backen så går den tillbaka.
.....bara på Summun!
Aha, det visste jag inte.
erc skrev:
Emiljonsson7 skrev:Mood light (svag stämningsbelysning i bilen under färd)
Min har då svagt grönt stämningsljus. Trodde det var standard?
Varifrån lyser detta , det är inget som jag märkt
erc skrev:
Jag har summum och borde ha detta men det enda gröna jag har är knappar och intrument? Medd mood light menar jag upplysning av golv, paneler etc
av perhall
Emiljonsson7 skrev:
erc skrev:

Jag har summum och borde ha detta men det enda gröna jag har är knappar och intrument? Medd mood light menar jag upplysning av golv, paneler etc
BMW har ju en grymt snygg, bra och diskret belysning... /PH
Japp, och jag är tom imponerad av min frus Ford Fiesta MY09 på detta område. En mörkröd belysning som lyser upp myntfack, dörrpanel, golv samt diverse springor (ex mellan i-bräda och handskfack). Skulle funnits som sagt....saknar det. Framförallt för att ge en ombonad känmsla när man kör och för de som åker.
av Amli
sorsj skrev: 8. Programmerbar farthållare (där man kan programmera in 30,40,50,60, ... km/h)
Ja, i alla fall farthållare där man kan ställa in 10km/h i stöten. T ex VAG bilarna har detta. Säg att du går från 90km/h till 110km/h är det bara 2 klick så är man klar. Istället för att behöva gasa upp den eller hålla in knappen.
Användarvisningsbild
av kave
xoxo skrev:
Tobbev skrev:Nej, trycker du till på knappen så går den ner i "backläge". När du lägger ur backen så går den tillbaka.
.....bara på Summun!
Nänä, min bil är standard utan momentum och den har stämningsbelysning. Håll upp handen i mörkret så lyser den upp så fint så.
kave skrev:
xoxo skrev:
.....bara på Summun!
Nänä, min bil är standard utan momentum och den har stämningsbelysning. Håll upp handen i mörkret så lyser den upp så fint så.
Vart? Under handskfacket? Vet inte ens var jag skall leta :-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10

Sedan börjar den "bluddra" och ka[…]

Buckelteknik har vi haft bra erfarenhet av https:/[…]

@Micce1980 , Den har precis rullat 122xx mil s&ar[…]

Brandsläckare i V90?

Har en liten korg/back bak i bagaget med pås[…]