Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av eccy243
Ja, visst är det lugnt. Håller med Ticken här. Det finns många fälgar som är snyggare att se på. Men just Polaris gör sig jäkligt bra på 100/200/700/900-serierna.

Som farsan sa när han köpte fälgar till syrrans 240: Dom kanske inte är jättesnygga, men dom är typiska för bilen.
Användarvisningsbild
av Ticken
Jag har fått förhandstitten på dom. Jäklar i gatan säger jag bara. Jag tycker dom blev löjligt bra.. Om inte Eccy lyckas ta några bra bilder så ska jag ta min systemkamera å ta lite coola närbilder på dom :)

/Ticken
Användarvisningsbild
av crumpets
Kan se framför mig när de allvarliga männen i vita rockar kommer efter att grannarna ringt om två skummisar som upphetsade ligger och plåtar hjulen på en i deras ögon tämligen världslig gammal volvo :lol:
Användarvisningsbild
av Ticken
crumpets skrev:Kan se framför mig när de allvarliga männen i vita rockar kommer efter att grannarna ringt om två skummisar som upphetsade ligger och plåtar hjulen på en i deras ögon tämligen världslig gammal volvo :lol:
Forumets skönaste inlägg. 8)

/Ticken
Användarvisningsbild
av Ticken
Eccy, nu har jag hittat några bra bilder till dig som inspiration till ditt turbobygge!

Varför satsa på lagom när man kan ha så mycket mer?

Bild nr 1.. Den här texten stog brevid inlägget som hade den här bilden på ett usa-forum för turbodårar som inte vet vart gränsen går..
"You will have to make sure that small animals and neighborhood children don't get sucked into that thing when you drive by..."
Bild

Och ja.. Om inte det skulle räcka, den här är ju alltid en klassiker.. Hoppas du får lite inspiration nu!

Bild
/Ticken
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 20

Dock inte rödtjut och whisky Skickat fr&ari[…]

Mät över batteriet, koppla ur VOC och m&[…]

@rylle , en kommande uppdatering är bekr&aum[…]