Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

XC90_Executive skrev:Är det någon som har förslag på vad man ska köpa för cykel till våren? Nån blandning mellan motion och "vanlig" cykel helst.

Träningscykel har jag inomhus och den går ca 12 mil i veckan på ett hårt program! Känns som att det kan vara dags att cykla lite ute sen också! :wink:
Annars utrustar du närmsta omgivningen kring träningscykeln med en tuva gräs, en fläkt och en säck kall asfalt (standardutrustning). Garanterad känsla o doft av att vara utomhus :-)-)
Momentum paket: Skrubbsår på händer och knän (kan skaffas lite varstans).
Summumpaket: Inspelad cd med råmande kor och omkörande bilar.
Executivepaket: Busvisslande tjej (kan oxå skaffas lite varstans. Pris beroende på kvalitet)
:mrgreen:

//Matz
matzen10 skrev:
XC90_Executive skrev:Är det någon som har förslag på vad man ska köpa för cykel till våren? Nån blandning mellan motion och "vanlig" cykel helst.

Träningscykel har jag inomhus och den går ca 12 mil i veckan på ett hårt program! Känns som att det kan vara dags att cykla lite ute sen också! :wink:
Annars utrustar du närmsta omgivningen kring träningscykeln med en tuva gräs, en fläkt och en säck kall asfalt (standardutrustning). Garanterad känsla o doft av att vara utomhus :-)-)
Momentum paket: Skrubbsår på händer och knän (kan skaffas lite varstans).
Summumpaket: Inspelad cd med råmande kor och omkörande bilar.
Executivepaket: Busvisslande tjej (kan oxå skaffas lite varstans. Pris beroende på kvalitet)
:mrgreen:

//Matz
Åå väldigt givande inlägg, bara korkat.
(PO)
Nej, den är dålig på att hålla balansen! :evil:

Skämt å sido, jag är nöjd och den är förvånansvärt lättrullad. Men lite rullgrus och för hög hastighet var en dålig kombination så jag har haltat fram i en veckas tid nu... :oops:
Cykeln gick det inte så jättebra med heller men ny pakethållare och bakhjul så ska den väl vara fit igen.

/Anders
XC90_Executive skrev:Jag har inte köpt någon än. Tänkte vänta och se om det kom någon ny rolig modell till våren. Ska kika på Nishiki inom kort.

Några framsteg? =)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
244 - Bälte bak

Det är unf-gänga där. (Fingäng[…]

Vårda v90 2025

Underredsbehandling (och självklart hå[…]

"omlackering av bilens tak och riktning av f&[…]