Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av notnaaa
Tjenare har en Volvo v70n-01 som ja skulle vilja byta stereo i. En 2dins så klart. Någon som gjort det och kanske har bild på hur det blev? Någon som kan svara om de passar bra utan några modifieringar. Kan någon rekomendera en bra 2dins stereo? :-)-) :D
Användarvisningsbild
av CarMan
finns färdiga adapterkablar & adapter sarg att köpa både hoss volvo & hoss andra.
men det ser ju ut som skit om du frågar mig, följer ju inte att bilens design
av notnaaa
Just det jag är orolig för, att det kommer se ut som skit! ??:-/ Ingen som har prövat detta på sin s60/v70 n?
Användarvisningsbild
av CarMan
finns nog många som provat, har du testat att bild googla?
Du verkar inte veta vilken stereo du vill ha, så varför är det så så viktigt att det ska i en ny & en dubbeldin? Är et nått fel på volvos utbud?
av notnaaa
Är ute efter usb och aux:) är less på att bränna skivor! Funderat på en dvd variant från bluepower och även en kenwood från nardik övik!
Användarvisningsbild
av CarMan
Volvo har haft ett aldeles gör dyrt tilbehör som heter jukebox, som sån skulle du ha.
sen har det även funnits nån Ipod interface som heller inte säljs längre, men det kanske finns begagnat eller somm pirat/eftermarknadspryl.
Användarvisningsbild
av Stupid-Flanders
notnaaa skrev:Är ute efter usb och aux:) är less på att bränna skivor! Funderat på en dvd variant från bluepower och även en kenwood från nardik övik!
Kan Ipod/MP3 adapter vara ett alternativ? Gör en sökning på IMIV eller ipod här på forumet får du upp ett gäng trådar om detta?

http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php ... pod#p21486

Här kan du köpa ny kontakt, egentligen b[…]

Mottagare sitter i innerspegeln om jag minns.

XC60 2026 pureläge

Modeller fram till ~22 med 11,6kWh batteri har b[…]

Vet inte vad det sitter för glödlampor m[…]