NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av frippe87
Har du gått igenom alla säkringar eller bara dom berörda enligt instruktionsboken? hade en trasig innerbelysning som bettede sig jätte konstigt, hade den inne hos volvo som sa att det var spänningsfall... Det visade sig att det var en säkring som gått, enligt instru.. boken så gick den säkringen till relä ytterbackspegel. Det jag vill komma fram till är att det kan vara bra att kolla alla säkringar även fast dom inte har en koppling till felet enligt instruk..
Användarvisningsbild
av Fellow
NU e jag glad iaf! Har hittat felet hoppas och är rätt så säker på det:P Missade en säkring! Matning till infotainment i motorrumet så hade en 30A säkring gått=) Har ingen att byta med just nu, får se om man kan kika förbi o låna föräldrarnas reservsäkring:P
av Feedan
Fellow skrev:NU e jag glad iaf! Har hittat felet hoppas och är rätt så säker på det:P Missade en säkring! Matning till infotainment i motorrumet så hade en 30A säkring gått=) Har ingen att byta med just nu, får se om man kan kika förbi o låna föräldrarnas reservsäkring:P
Klockrent ju. Vad för säkring är det?

Bild

Nr.16 t.ex. enl. denna bild kan ju ha samspel med det du pratar om.
Lite osäker på säkringsmodell - http://www.amgsvenska.se/shopexd.asp?id=17218&bc=no något liknande detta?
Användarvisningsbild
av poseidon
Grymt! Det finns alltså en anledning till varför supporten ofta frågar om kontakten är i när datorn krånglar.... Oftast är det det enklaste felet som ställer till det.

Fram med bilder på stereon sen!

Fick hem nya torkarblad och fick tillfälle at[…]

text Du har helt rätt. Ha en trevlig helg.

om V50 och C30 har samma backspegelkåpor s&a[…]

DRL problem

Hej tack för svar. Hur menar du, att det &[…]