Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av oddname
Vilket nummer är det som gäller? Läst massa olika namn och liknande.
Har fått både första bunten papper man får när man köper bilen och sen orderbekräftelse, vilket är där numret ska finnas? Någon som har mod att fota/scanna och visa var rätt siffror sitter? :)

//Marcus
av oddname
Hmm ja där sitter 7st siffror utan någon direkt förklaring, kan det vara dessa? Finns inte med på första bunten papper i alla fall utan bara på orderbekräftelsen :)

Isåfall, hur lång tid brukar det ta innan man kan söka?
En liten varning bara. Går du in å börjar hålla dig uppdaterad på söksidan så är du fast sen.
Det är en DROG :D . Varje gång man trycker in dessa sju små siffror så håller du tummarna att
produktionen har kommit ytterligare ett steg å kanske att de tidigarelagt en vecka.
Jag vet..... :P
av Halvmas
XC90_Executive skrev:Ja, hoppas inte att någon håller koll på hur många gånger man är där inne och kollar! :lol: :wink:
Det skulle inte vara sunt att få reda på... :lol:
av oddname
Att söka varje dag är sundare än läget nu när jag inte vet om det blir en XC60 MY10 eller MY11, beställde nämligen samma dag som de skulle sluta ta emot ordrar på MY10 :)
av JimmyK
oddname skrev:Att söka varje dag är sundare än läget nu när jag inte vet om det blir en XC60 MY10 eller MY11, beställde nämligen samma dag som de skulle sluta ta emot ordrar på MY10 :)
När beställde du din bil? när har du prel. leverans?
Skumt fel b230ft

Men det kan ju knappt bli av ett toppackningsbyte.[…]

Vibration i bakvagn xc70

Ännu en xc70 -13 med samma problem med vibrer[…]

Tjena jag har en 945 med b230fk och jag har f&arin[…]

Det är 9000 mil intervall på remmen och[…]