Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bremer
Tja

Har precis köpt Harman-Kardons Drive+play. Tänkte att det vore goare att ha en större display istället än ipod displayen.

Men problemet är att man kan koppla den på två sätt, genom antennen eller L/R ingång. jag hittar inte antennen på bilen och ingen L/R ingång har inte volvos stereo.

Hjälp mig och hitta antennen
Senast redigerad av 2 Bremer, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av Loner
Om du börjar att tala om vad du har för volvo modell så kan vi kanske hjälpa dig lite bättre?

/L
Användarvisningsbild
av CarMan
Om du har postat i rätt forum så kan jag tala om att orginal stereon inte har vanlig antennkabel & den har mara melbus ingång
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Bremer skrev:Tja

Har precis köpt Harman-Kardons Drive+play. Tänkte att det vore goare att ha en större display istället än ipod displayen.

Men problemet är att man kan koppla den på två sätt, genom antennen eller L/R ingång. jag hittar inte antennen på bilen och ingen L/R ingång har inte volvos stereo.

Köp en riktig adapter så du får "line in" så slipper du gå via antennen, det blir kasst ljud annars.
Användarvisningsbild
av G-kraft
Bremer skrev:Tja

Har själv en Ipod Nano, svart, Tänkte på att installera in den på bilen men är mycket besviken på deras begränsning gällande lljud och som en medlem kommentera här ovan ljudet kommer inte bli bra...enda positiva är att du får en hel del låtar...men ljudlkvaliten är inte det bästa...finns andra mp3 modeller som jag testat efter köp, som va bättre, så att Apple Ipods är det mesta design.....

Troligtvis gått varmt i kontaktstycket till […]

Du behöver inte ta bort egrkylaren för a[…]

Volvo V70 2008 2.0 F

Kommer låta som en moped med trasig ljudd&au[…]

Liten statusuppdatering! Vi har nu testat/bytt f&[…]