NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

OK. Något som hänt på antingen 09 eller 10 modellerna, med andra ord. Tidigare fanns det inte alls. Numera finns det alltid, givet att man har tillvalet elektriskt infällbara backspeglar.
Användarvisningsbild
av opA
StringerBell skrev:Automatiskt infällning vid låsning känner jag inte till att det finns till V50. Jag har tittat noga i manualen som jag har på fil på datorn och jag kan inte hitta något sån't. Men det skall finnas till de större modellerna.
Det finns till V50.

Min kusins far har en V50 -09:a summum och denna fäller in backspeglarna automatiskt när han låser dörrarna.

Som några andra sagt är de tillval.
av foobar
Hur som helst borde det enbart vara en fråga om en mjukvaruförändring, eftersom själva funktionen "infällbara speglar" finns på bilen.

Det enda som saknas är ju att de skall åka in automatiskt vid låsning.

Detta borde ju betyda att man kan åka in på en verkstad, betala för tillvalet och få uppgraderingen?
foobar skrev:Hur som helst borde det enbart vara en fråga om en mjukvaruförändring, eftersom själva funktionen "infällbara speglar" finns på bilen.

Det enda som saknas är ju att de skall åka in automatiskt vid låsning.

Detta borde ju betyda att man kan åka in på en verkstad, betala för tillvalet och få uppgraderingen?
Du kan alltså fälla in dem elektriskt med knappar?
Trasig taklucka

Du kan ju täta med svart silikon tätning[…]

Volvo 440 Överhettar

..Ny termostat samt fyllt på vatten Hj&a[…]

Algerna har inte kommit till pumpen. De borde fast[…]

Jag fick den tillslut kalibrerad och allt ser ut a[…]