Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guligan
Jag ser inte att man ändrat i färgalternativen på Volvotorgets sida?
Däremot går det att beställa Business R-design nu. Möjligt att den är "mindre låst".
av Moody
Guligan skrev:Jag ser inte att man ändrat i färgalternativen på Volvotorgets sida?
Däremot går det att beställa Business R-design nu. Möjligt att den är "mindre låst".
Färgalternativen verkar vara ändrade...igen...nu till ännu färre alternativ
av Crumar
Helt otroligt!!
Nya direktiv varje vecka...börjar misstänka att detta inte kan vara speciellt svårt att kring gå vid beställning egentligen. Jag tänker då främst på färgvalen, vissa paket och optioner är säkert fortfarande låsta.

Har man inte så bråttom så kan man ju alltid vänta på att veckans färg ska bli tillgänglig...
Användarvisningsbild
av SvenB
Lite förvånad att den här diskussionen pågår fortfarande. Business är en version som tas fram med begränsningar i urval av utrustning och färgval, till ett rabatterat pris. Det är bara att inse att vill man ha det priset så får man köpa det som erbjuds, eller köpa en "fullprisbil"
Användarvisningsbild
av StringerBell
Det är som "Dagens rätt" - mindre att välja på, lägre pris. Men det kanske någon redan har sagt.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Anslutningar motorblock B21

Nya frågor om anslutningarna på Blocke[…]

Tankat. Ska låna ut bilen till syrran fr&ari[…]

Var köpa stödbatteri?

Har märkt att start o stopp funktion slutat f[…]

A-traktor av 2,4d?