Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Janne3
Lägger ut några foton på min 16 åriga dotters övningskörnings kärra 95:as 850se 23000 Mil , själv så är jag där och puttsar o fejar över allt , tyckter den är mycket fint bevarad av den 73 åriga herren som ägt den före , Riktigt kul. :mrgreen: , Har nu lite saker som måste införskaffas, som tex vinge med bromsljus , dimljus fram, 16-18" fälgar ,mm mm så blir den nog lite roligare att se på

Bild
Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av 2 Janne3, redigerad totalt 0 gång.
Rätt av dig , har bestält ny uppsättning där bak,så då tyckte jag att de gamla svarta passade ypperligt där dom sitter nu 8)
kommer nya bilder när de nya emblemen sitter på luckan :-(O)
Kan de finnas någon i detta avlånga land som har ett nytt eller helfräscht begagnat SE emblem till salu för ett vettigt pris,Var och hämtade de nya emblemen i dag ,De enda som va lite tråkigt va att Volvo slutat lagerföra SE emblemet
Köp ett GLT emblem :wink:

En bekant till mig har en 850 med SE emblem fast den står nån mil bort under snön :???: (Hans kulle inte bry sig om jag tog reda på emblemen :wink: )

Det verkar vara förnuftiga beslut, säke[…]

Bud från utländsk intressent för[…]

Ja en får gratulera. Blev slutsumman godtag[…]

Missljud AC (kompressor bytt)

Har en ordentlig läckagesökning gjorts v[…]