Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Själv tycker ja att de ser förjävligt ut när du lackat locket över säkringarna å den där plastprylen på torpedväggen.

I övrigt helt ok, gillar dock inte färgvalet. (rött)
bjompa skrev:Själv tycker ja att de ser förjävligt ut när du lackat locket över säkringarna å den där plastprylen på torpedväggen.

I övrigt helt ok, gillar dock inte färgvalet. (rött)
:P he he Bjompa alla kan ju inte tycka om allt :-DD men den ska bli blå istället för rött. dock så kommer det andra fortfarande vara lackade :-)-)
bjompa skrev:Nej de är sant, blir de blått som du säger så kommer de se bättre ut men....
vol:-) :-DD :-DD he eh vet att du inte tycker om att jag lackar de andra :mrgreen:
Nu jävlar e jag sur Nån jävla skit har gått å slitit av mina plastlister på fronten båda hörnen!!!! :-(O) :-(O) :-(O)
Bild
Vem faan vill ha dem + att de e lackade ????+ palla sno de *__*

Aja till en annan sak jag funderat länge över e det här
Bild
Som ni ser så lyser inte min display under bensinmätaren. Är det så att 98orna inte har nån där elelr e min trasig vore kul att veta för den har varit släkt enda sen jag köpte bilen. Så jag har alltid trott att det inte ska vara något där :roll:
jojjevg skrev:Det är ju display till färddator det ska lysa. :)
:( :( Hur fixar man det UTAN att behöva slita sönder allt i bilen å lämna in på volvo för 10K
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 135

Hej, Jag köpte en 2014s Volvo v60 för un[…]

blev ju riktigt bra där! dom gläns[…]

Monterade till slut MOST blåtands modulen me[…]

Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]