Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Lazy
Jaha, fick besked från volvo idag att Polestar har lagt fram effektoptimeringen på de volvomodeller som skulle varit klara i januari till första veckan i mars pga. väderförhållanden, men då vädret är som det är så gör det väl inte så mycket.
Men jag är intresserad av att höra från er som har fått era bilar effektoptimerade av Polestar 2009 hur ni upplever det?
av Lazy
Ynot skrev:Jaha, fick besked från volvo idag att Polestar har lagt fram effektoptimeringen på de volvomodeller som skulle varit klara i januari till första veckan i mars pga. väderförhållanden, men då vädret är som det är så gör det väl inte så mycket.
Men jag är intresserad av att höra från er som har fått era bilar effektoptimerade av Polestar 2009 hur ni upplever det?
Ingen på hela forumet som uppgraderar från Polestar? ?:-/
av Lazy
Ynot skrev:
Ynot skrev:Jaha, fick besked från volvo idag att Polestar har lagt fram effektoptimeringen på de volvomodeller som skulle varit klara i januari till första veckan i mars pga. väderförhållanden, men då vädret är som det är så gör det väl inte så mycket.
Ingen på hela forumet som uppgraderat från Polestar? ?:-/
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Sök på ordet polestar på forumet hittar du massor!

De flesta är mycket positiva!
av Lazy
~Kalle~ skrev:Sök på ordet polestar på forumet hittar du massor!

De flesta är mycket positiva!
Har sökt men hittar inget?

Jag blev ganska irriterad på den där ch[…]

Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och int[…]

DRL problem

Beter sig strålkastaren likadant om du anv&a[…]