Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av llesrof
StringerBell skrev:Snöandet står som en vägg utanför mitt fönster här i Halmstad. Helt sjukt. Läste någonstans att Halmstad spräckt väghållningsbudjeten med faktor 2 redan, och gatan utanför vår fastighet har inte plogats på 6 veckor. Snart är det bara SUVarna som kan köra här.
Vissa dagar känns det bättre än andra dagar att ha en Xc70... :mrgreen:
Användarvisningsbild
av cybermunk
Hade jag haft en bil som rullat hade det till och med varit kul om det va lite snö överallt. Men nu vill jag bara att skiten smälte bort!
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Här har det inte snöat på MINST 2 veckor, dock så är det -20 eller kallare utanför dörren
Användarvisningsbild
av Severin
Och här i Gävleborg så vräker det ner, har kommit ca 3dm och det ska komma en halvmeter till och jag ska köra inatt ska bli sååå roligt :roll:

Har varit mycke olyckor på E4:an här så den har varit avstängd större delen av dagen/kvällen
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Har du inte tandemdrift på lastbilen :wink:
Användarvisningsbild
av Severin
Nä och vad hjälper det om jag måste få stopp på skiten snabbt :wink:
Användarvisningsbild
av Sparkz
:shock: Suck, nu är det inte ens roligt att skotta med fyrhjulingen längre... Men det är väl bara att klä på sig och gå ut...
Användarvisningsbild
av Sparkz
...och då har jag varit ute och bökat i snön i tre timmar! :shock: Men då var jag hos grannen en sväng också, tyckte synd om honom när han slet med sin skyffel. En halvmeter har kommit i natt, fick ta fart med fyrhjulingen inifrån garaget några gånger i början...
Bild
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 190

https://www.youtube.com/watch?v=HVMqc05XYHs Liten […]

https://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=15&[…]

Vilken bränslebox passar?

984 är väl en nyare 940 om jag inte minn[…]