Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av aarflot
Har nå hatt min XC60 i en måned. Kjempefornøyd, kanonbra bil på vinterføre, og svært behagelig på langtur. Premium sound-anlegget spiller kjempeflott, bedre lyd i dette enn i B&O-anlegget på min forrige bil, Audi A5. Jeg liker å høre på Queens of the Stone Age. Dette blir et kjempeproblem, for når jeg setter på en sang, og ønsker å bytte til en annen sang fra samme band, så må jeg navigere meg helt ned til Q igjen...og iPod-en min er på 160 GB, full av musikk....kan dette virkelig være sånn det skal være???? Dette må jeg si er det mest idiotiske jeg har vært borti når det gjelder iPod-integrasjon i bil (eller andre steder for den saks skyld). Dette er det eneste jeg har å utsette på min XC60, men må si jeg er utrolig skuffet over dette. Eller er det jeg som gjør noe galt? Dette må da Volvo se å rydde opp i ved neste FW-update!
av spoon
Opprett spillemapper i iTunes.
av aarflot
Å lage spillelister i iTunes gjør jo ikke noe med det faktum at Volvo har en alvorlig mangel i navigasjon på iPod...
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Det enda jag kan tipsa om är att du kan börja bläddra 'bakåt' istället. Så slipper du gå igenom abcde osv..

Går även att snurra på 'ratten' till vänster, så går det lite fortare. Men ska du bara byta låt i samma spellista/album så kan du ju trycka på frammåt/bakåt på ratten, utan att behöva hitta skivan igen.
av spoon
aarflot skrev:Å lage spillelister i iTunes gjør jo ikke noe med det faktum at Volvo har en alvorlig mangel i navigasjon på iPod...
........og det er jeg helt enig i!

Hej Killen som hjälpt mig har beställt […]

Virvelspjäll

Du behöver nollställa/göra adaption[…]

Var köpa stödbatteri?

Jag är hyfsat säker på att du kl[…]

Ökad komfort med 17”

Tänk på att 245/55 skiljer ca 7% fr&ari[…]