Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av matzen10
PeterH skrev:Det kan finnas andra användningsområden än just TV man vill köra om man kunde ta bort spärren. Just nu har jag en extra monitor för att kunna ha en övervakningskamera i min hästvagn. Om man skulle kunna ta bort spärren hade det både blivit snyggt och smidigt 8) För er som inte förstår varför man vill ha koll på hästar under färd kan jag berätta att det hänt mer än en gång att en häst fastnat med huvudet under främre bommen och fått lätt panik, detta är inte önskvärt när man har hästar i 100.000:- klassen. Detta är alltså en säkerhetshöjande åtgärd (en panikslagen häst kan få hästvagnen att börja kränga vilket kan orsaka olyckor, speciellt på vinterväg) och dessutom slipper man allvarliga skador på djuren.

/PeterH
Hmmm...Det där var riktigt vettigt! Någon jag aldrig tänkt på iaf.

M V H
---< Matz
Användarvisningsbild
av CarMan
Hastighets spärren är kopplad till tv turnern !!! det är bara TV som inte går att se! kopplar man in sig på kamlarna för annat bruk funkar det hele tiden!
Användarvisningsbild
av CarMan
I dag har man ju ingen nytta av tv:n då den är analog = går ändå inte att andvända, så varför ta bort spärren. Blå bild med texten driving eller myrornas krig, käns som det kvittar.

Minns jag inte fel så matar den givaren end[…]

Backspeglar ändrar inställning

Jag har ett märkligt problem på min V60[…]

Såg nu att 48.63 kPa bara är 7.053185 P[…]

Instrumentpanel volvo v70n 2003 byta?

Till en 03a passar bara panelen från 03 och […]