Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Appel
XC90_Executive skrev:
Guru skrev:
XC90_Executive skrev:Men det kanske blir något annat nytt i Göteborg. Det vet man aldrig! :wink:
Vaddå blir, det är det redan! :mrgreen:

Jag var i fabriken i oktober. Redan då hände det grejer, så jag vet! :wink:
Nu blev jag grymt nyfiken!!! V60?

Om designen är lyckad på V60 så kanske man skulle fundera på ett byte, framför allt att med tanke på den förfinade T6'an som verkar erbjudas från start i S60!!
Användarvisningsbild
av Appel
Jo, jag prenumerar på Auto Motor och Sport (bl a) och följer med spänning när det kommer något nytt, både datorbilderna och spionbilderna bådar gott :D :D

Dock så får jag köra den gamla "krogrepliken", "min fru förstår mig inte"... Jag visade henne dom senaste officiella bilderna på S60, framför allt inredningen i "brunt" (vet inte vad färgen kallas) samt hur kombin skulle kunna se ut, hennes kommentar var "vi har en bra bil!". Som sagt, min fru förstår mig inte...
av tunnis
När jag såg bilderna på S60 började jag drömma om en XC60 med brun klädsel och den nya 7"-färgskärmen 8) :shock:

Det lustiga är att jag råkade nämna det för min fru och hon svarade ungefär som din
"vad är det för fel på den bil vi ha?"
av Amli
Appel skrev: Dock så får jag köra den gamla "krogrepliken", "min fru förstår mig inte"... Jag visade henne dom senaste officiella bilderna på S60, framför allt inredningen i "brunt" (vet inte vad färgen kallas) samt hur kombin skulle kunna se ut, hennes kommentar var "vi har en bra bil!". Som sagt, min fru förstår mig inte...
Hahaha. Jag känner igen det där mycket väl!!!! :lol:
Användarvisningsbild
av jiha
tunnis skrev:När jag såg bilderna på S60 började jag drömma om en XC60 med brun klädsel och den nya 7"-färgskärmen 8) :shock:

Det lustiga är att jag råkade nämna det för min fru och hon svarade ungefär som din
Det var inte någon av er som var med i "lyxfällan" och hade en "fin V70" belånad till taknocken? :D
av tunnis
Tjänstebil :roll: och som egen företagare kan man själv välja hur ofta man vill/har råd att byta bil.

Och i detta underbara skatteland där ca 80% försvinner om jag ta ut 100kr från bolaget :-O) , är byta bil lite oftare det ända man kan unna sig :twisted:
Dessutom är min V70II snart 2år, så det är dags å byta :-)-)

Vi måste alla hjälpas åt å hålla hjulen rullande även om det mest gynnar Holland när det gäller XC60 :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Guru
Appel skrev: Dock så får jag köra den gamla "krogrepliken", "min fru förstår mig inte"... ...hennes kommentar var "vi har en bra bil!". Som sagt, min fru förstår mig inte...
tunnis skrev:Det lustiga är att jag råkade nämna det för min fru och hon svarade ungefär som din
Antagligen skrivs det samma sak på ett "tjejforum" någonstans att -Min man förstår mig inte! och då pratas det om handväskor i alla möjliga storlekar och färger för att inte tala om stövlar! Höga/låga, svarta/bruna, med/utan spännen osv. Givetvis krävs det en av varje kombination också! Risken är bara att det kommer köpas ännu fler stövlar i vår bara för att jag köpt ny front till bilen... :|
tunnis skrev: Vi måste alla hjälpas åt å hålla hjulen rullande även om det mest gynnar Holland när det gäller XC60 :mrgreen:
Någon underleverantör i Holland kanske gynnas men frågan är om inte Belgien tjänar mer på det... :wink:

Hej har bytt handbromsbackar och wirar på e[…]

Kan vara något så enkelt som att centr[…]

Om tändlås är kasst ?

Vad är symtomen om tändlåset ä[…]

Hej Killen som hjälpt mig har beställt […]