Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Det kanske är en R-design :P

EDIT: Nej R-design har runda slutrör kom jag på..
Användarvisningsbild
av cybermunk
Kan det inte vara för att som jag ser det att det är en hundbil som e lite sänkt?
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Det har du nog rätt i cybermunk. Jag tror även dubbla utblås gör att bilen ser lite lägre ut :)
Användarvisningsbild
av cybermunk
Anledning till att jag tror det e en hundbil är dörren innanför luckan :) Kan även vara utredningbil.
Användarvisningsbild
av CarMan
Sänkt :lol: Fins inte en chans at man kan se sånt på det kortet (specielt inte när bilen är vit o det är snö ute, samt att vinkeln är "skit")

polisen vill inte ha sänkta bilar, dom kör nog heldre med extra höga bilar.

Sen är bilen nerlackad, men det beror bara på vilekn "basbil" man bygger den ifrån
Användarvisningsbild
av bjompa
Varför skulle man sänka en hundbil?? Hundarna är väl mest aktiv i skog å mark, vore ju väldigt dumt om man inte tog sej ut på en skogsväg då.
Användarvisningsbild
av cybermunk
jo men nog ser den frän ut :) oavsett om den har någon sänkning eller ej.

Hundbil tror jag fortfarande att det är.
av Linqid
cybermunk skrev:jo men nog ser den frän ut :) oavsett om den har någon sänkning eller ej.

Hundbil tror jag fortfarande att det är.
Som XC90_Executive säger är det en helt vanlig polisbil. Sedan MY10 är även D5 nedlackad och har synliga rör som standard. Inte heller någon hundbil, det silvriga du ser är en helt vanlig hurts fylld med utrustning som du finner i alla målade (och omålade klass B-bilar) polisbilar. Hundenheterna kör mestadels XC70, och har då hundburar istället för den lådhurts du ser på bilden.

100 miljarder kr :party:

OM RYSSEN KOMMER

… ”aldrig försökte” =[…]

Roligt när ett av mina gammla inlägg bid[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Det började med att motorstarkare varianter a[…]