- sön 31 jan 2010, 10:36
Xenon kittet d pratade om, hittade inte jag på vvme.com Det fanns en del xenon conveter, men ingen som du har....
Moderator: Moderatorer
Uthil skrev:Hejsan!Hej igen..
Jula säljer dessa NBB Alpha för 849 kr, Vet ej om det är st eller par. Antar att det är stycket. Men det är NBB's original, Kollade på Google.se och jämförde med Jula's. Så de är säkert prisvärda, Och vad kostade ditt xenonkit för dig, Beställde du direkt från VVME eller Swedol? För jag tror att det blir nog fan billigare att beställa direkt från fabriken. Så inga mellanhänder hamnar ikläm. Och de lyser upp jävligt bra, Kollade på deras 10000K modell av just xenon, Djupt blå violett, Rena dagen när de tänds.
Uthil skrev:Tja igen. Ja ta gärna bilder om det är ok, så jag får se. Vore sjyst som fan.. Men vad menar du med ballasterna. Men ok, förlängningskablar ska jag nog chacka in också.Här kommer bilderna....
)
Uthil skrev:Grymt för bilderna, Ska nog gå bra de här. Men ballasten sitter framför kylaren om jag ser rätt. Och om jag använder kopplingshemat som du tidigare länkade, så tror jag att det ska funka. Ska kanske försöka på tag i en sådan brytare som du har original brytare, vill säga, Ser kanske lite snyggare ut inneifrån. Får se har en kontakt nu och kanske ska införskaffa mig en sådan knapp och jämföra vad som är snyggast.Det brukar komma in extraljusbrytare på tradera med jämna mellanrum, även på skrotarna,, dock orkade inte jag vänta så jag beställde min på Bilia,, har för mig att den var lite halvdyr, typ 150kr eller nåt sånt....
Och de du menar med slang är att du använde denna slang att transportera kablarna i samtidigt för att skydda dem? Rätt?