Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Twendor
BSR :D :D :D :D :D

Under et besøk i grannelandet fikk jeg den store og nesten uvirkelige gleden av å få noen mil i en oppgradert versjon av dobbelturbomotoren (163 hk My-10) Med PPC trim på 245 hk og 520 Nm. :mrgreen:
Dette var en helt fantastisk kjøreopplevelse.
De islagte og snøfylte motorveiene gjorde også at trafikken var mindre enn normalt, noe som gjorde det lettere å få testet bra. Spesielt i mellomregisteret var dette helt klart en Stor forbedring,forbikjøringer som en lek.
Forbruket var helt i toppklasse det også:0.76 gj snitt på 96 km/H og ble målt ved tanking.
Min mening er at pleie og omsorg bare gjør motoren bedre.Her har Bsr virkelig gjort en meget god jobb med optimaliseringen, føltes faktisk ut som en helt annen bil enn den jeg til daglig kjører. ?:-/
Senast redigerad av 4 Twendor, redigerad totalt 0 gång.
av Twendor
XC90_Executive skrev:Man blir sugen! Fast jag antar väl att Polestars ökning får duga ett tag...
Bilen blev tystare på tomgång med optimalisering.
Samt at Haldexen koblade inn smidigare. Man må bare veta at det åker som et skudd framåt snabbt.
Användarvisningsbild
av kave
Twendor skrev:
XC90_Executive skrev:Man blir sugen! Fast jag antar väl att Polestars ökning får duga ett tag...
Bilen blev tystare på tomgång med optimalisering.
Samt at Haldexen koblade inn smidigare. Man må bare veta at det åker som et skudd framåt snabbt.
Frågan är om de kan tweaka så att DSTC off verkligen stänger av DSTC helt och hållet.
Alle funksjoner fungerte slik de som originalt skal gjøre.
DSTC funksjonen har fortsatt en stabiliserende funksjon når den er avstengt.
Med den økte motoreffekten er det fornuftig at ikke alt blir koblet bort.
Personlig mener jeg at det ville ha skapt flere ukontrollerte og farlige situasjoner.

Dumpventil?

Jag nollställde min lampa oktober 2023. Den h[…]

Volvo 240 usa front

Okej

Storlek hjulhus V60 T6 AWD 2014

På den äldre V60 modellen har inte 18&r[…]