Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Annars kan jag rekommendera bilupplysningen.se otroligt sjysta grabbar! Hjälpte till även fast det var söndag! Tycker dem har bra priser också.
Yes jag har det på V50n, fungerar kanon! Sen är de så service-minded att jag inte kan komma på senast en leverantör var det. Då jobbar jag som inköpare till vardags! Snabb leverans också
Jag har beställt sammanlagt fyra satser från vvme och är helnöjd med allihop. Mycket prisvärda! Dock så funkar det inte att ha deras lampor till halvljuset om man inte har projektorlins. Bländar som f-n då. Jag fick flytta över dom till helljuset på min V70 pga det. Fast å andra sidan så kunde jag plocka bort extraljusen istället, dom gjorde inte ett skit nytta med xenon på heljuset. Vilken skillnad jämfört med halogen!
Jag har köpt från vvme men dom har strulat båda gångerna. Första gången så skickade dom 35w lampor istället för 55w som jag beställde. Då ville dom att jag skulle stå för frakten tillbaka för att dom skulle skicka nya.

Den andra gången så strulade två av tre ballastrar och samma visa igen att jag skulle betala för frakt tillbaka för att dom skulle skicka nya. Väldigt otrevliga på mail-supporten oxå. Kommer aldrig handla där igen. Handlade av Xenonkungen istället, dyrare men bättre service och bättre kvalitet.
Bara så att du är med på det så är det helt okay för en handlare att kräva att du står för returfrakten. Man brukar inte göra det (eftersom folk blir förbannade av det) men det är faktiskt inget lagkrav att handlaren måste stå för returfrakt.

Att vara otrevlig finns dock inget försvar för.

Ta bort kåpan över motorn och lägg[…]

Det amerikanska företaget Lyten köper No[…]

Srs

Hej alla har en v70n från 01 en vecka efter […]

B230E K-Jetronic 740 till 240

Rent generellt, är motorn byggd för 98 o[…]