Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Perkele va svårt ja har o välja :twisted: Va tror ni om den här sänkfjädringen 60/40 :?: :D

Bild
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:vilka säljer den där? kostar?
Hova.com, 1695:- + frakt = ca: 1900:-
Användarvisningsbild
av Nexus
Du har ju även chassit.se (GE Motorsport) .De tar 1690:-
Användarvisningsbild
av crumpets
Jag är ingen fan av 3"system, tycker det låter för brötigt så jag röstar för sänkfjädrar och/eller r-vinge. Det kommer bli grymt läckert och den kommer inte låta som en hjullastare på crack :mrgreen:

(och chip 8) att effekten knappt är märkbar är ju inget emot att kunna säga att man har fler hästar :lol: )
Användarvisningsbild
av buddha88
Jaha på måndag ser man om de blir mer godis te bilen eller vad de blir, har redan spanat in de ja ska ha, så nu hänger fingret tungt över beställnings knappen, bara bes som kan sätta stopp för allt 8)
Användarvisningsbild
av Nexus
va ska du nu ha för bling bling på bilen? ser ju snart ut som ett rullande tivolli :wink:
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:va ska du nu ha för bling bling på bilen? ser ju snart ut som ett rullande tivolli :wink:
Haha, tycker du de :) ne men nu ska de inte på bling bling :) ska va lite annat, dehär låter konstigt men, de kommer märkas, men knappt synligt :D
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 52

Det var ju det jag sa. Vissa ser bara problem. D[…]

Det har läckt i nån vecka bara lite sm&[…]

Uppdatering! Bilen är återigen ihopmon[…]

Bytte ut batteriet 2023. Hur är det med remme[…]