Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

slå på tändningen i läge 1, tryck sedan in knappen till trippmätaren och håll den inne, slå sedan på tändningen fullt, (utan att starta bilen) efter ett tag blinkar servicelampan släpp då knappen och stäng av tändningen.
#27 skrev:slå på tändningen i läge 1, tryck sedan in knappen till trippmätaren och håll den inne, slå sedan på tändningen fullt, (utan att starta bilen) efter ett tag blinkar servicelampan släpp då knappen och stäng av tändningen.
vad menar du med vrid nyckeln utan o starta menar du läge 2 då eller jag har för mig det finns läge 1-2-3 på tredje startar bilen då antar jag att jag ska vrida den till läge 2 stämmer det?
på just din bil är det inget som blinkar. du får kolla på trippmätaren!
Gör som #27 skrev, men kviteringen är att siffrorna kommer tilbaka på trippmätaren (det blir ju0:or när du håller in knappen)
CarMan skrev:på just din bil är det inget som blinkar. du får kolla på trippmätaren!
Gör som #27 skrev, men kviteringen är att siffrorna kommer tilbaka på trippmätaren (det blir ju0:or när du håller in knappen)

kan du utveckla lite fattar inget berätta allt om punkt till punkt så är du jätte snäll
läs inlägg 2 i din tråd, sen det jag skrev
Filter i Aisin tf-71sc?

Hittade en film på youtube där man dela[…]

Är det nån som vågat prova Suba[…]

Hittade en gammal tråd där någon […]

Den bilen skulle jag personligen inte våga[…]