Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Beställde 2 Flatblade till min v50 från skruvat.se.
Snabb leverans väldigt billigt, (fraktfritt fastän jag bara handlade 2 torkarblad)och de fungerar kanon.

Jag är m a o väldigt nöjd och kommer garanterat att handla där igen.
av *pettson*
Dom har just kommit in på en minusplats hos mej..
Köp av rem, expansionskärl och en lambda. Lambdan var beställningsvara. Väntar, då tar remmen slut och det blir försenat. Försenat igen.. och nu tog lambdan slut (Saldot på sidan är grönt) och nu finns bara ett kärl. Har ringt och avbokat rubbet. Kan man inte sända delorder (vilket dom inte ville) behöver jag inte heller handla där.
Nu blir det att köpa lambda i england istället. En Bosch till 850T5-94 kostar drygt 900kr inkl frakt. Mekonomen tar 1600-1700 nåt.
Hej har handlat en del saker hos Skruvat senast fick jag fel grejer ett misstag från min sida, efter några mail fick jag en retur fraktsedel och skiktade tillbaks grejerna inga problem och jag har får pengarna åter, snabbt fixat och inget bråk klart plus i min bok. :)
*pettson* skrev:Dom har just kommit in på en minusplats hos mej..
Köp av rem, expansionskärl och en lambda. Lambdan var beställningsvara. Väntar, då tar remmen slut och det blir försenat. Försenat igen.. och nu tog lambdan slut (Saldot på sidan är grönt) och nu finns bara ett kärl. Har ringt och avbokat rubbet. Kan man inte sända delorder (vilket dom inte ville) behöver jag inte heller handla där.
Nu blir det att köpa lambda i england istället. En Bosch till 850T5-94 kostar drygt 900kr inkl frakt. Mekonomen tar 1600-1700 nåt.
Petson kolla med http://phanderssonmotorsport.com/ om han kan få fram grejorna, han är billigast i svergie på volvo och saab
av *pettson*
Rookkeer skrev:
*pettson* skrev:Dom har just kommit in på en minusplats hos mej..
Petson kolla med http://phanderssonmotorsport.com/ om han kan få fram grejorna, han är billigast i svergie på volvo och saab
Det är löst. 834kronor i brevlådan. Inkl frakt. Lev tid: 4 dagar.
Användarvisningsbild
av sthlm
Köpte mig en strålkastare höger fram då den gamla helt saknade reflektoryta.
Fungerade som den skulle till ett kanonpris.
Torkarbladen är även dom mycket prisvärda och fungerade ypperligt efter att jag riktat mina skeva torkararmar.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]