Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hei, godtfolk!

Da jeg skulle bytte lysepæren som lyser ut i hanskerommet, fant jeg en del som var ødelagt (trasig) bak der (se bilde, hvit del). Jeg forstår det sånn at den skal være tilkoblet motoren som åpner eller lukker luftsirkulering i kupéen.

Vet noen av dere hva denne delen heter og om den har noe delnummer? Vil få dette fikset når jeg først har tatt ut hanskerommet. Takk! :-)-)

Bilen er en 855 SE, 1994.

Bild
Dessverre bor jeg ikke i nærheten av en bilskrot og den lokale Volvo-forhandleren er enkelt og greit håpløs. Sistnevnte er likevel alternativet dersom ingen her inne tilfeldigvis vet hva navn og delnummeret er.
Kanske ska till Volvo imorrn. I Göteborg har de högklass-service. Dom kan ge dig partnummer :mrgreen:
Kan ju fråga på din.
Har du ECC ?
Har du air-bag vid handsfacket ?
Kanske spelar roll ... eller inte :wink:
Eller skicka mig reg nr i PM.
Ah, utrolig bra dersom du kunne fått det sjekket der, de er garantert mer kompetente enn her. :D Sender deg en PM straks! Takk!
Delen du söker heter "hävarm", har artnr 6808653 om den sitter på själva motorn (det ser ut så att döma av bilden).
Om det är den som sitter på spjället så heter den 3545544.
Numrena är från reservdelskatalog utgiven -97 så delarna kan ha bytt artnr men det ser volvohandlaren när han skall beställa.
Utmerket, Henke3! Tusen takk skal du ha, i morgen får jeg ta en telefon til en kamerat i Sverige. :D
Varierande laddtryck Volvo 940

Vad skulle kunna jävlas med den tror du? K&au[…]

VOC Service

..uppdatering programvara.. Nu har du en smart[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

..Nu kan jag påbörja hover-konverteri[…]

Laddbox

Ja, jag skulle vilja säga det.