Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
vad bytte dom för givare?
på måndag ska bilen in för bytet av gasregulator, samt byte av vänster backspegel (försäkringsskada, jävla idioter som vandaliserar min bil i mitt garage ska sätta upp vägg när det blir bättre temperatur garagelänga)
Användarvisningsbild
av Martinmat
kristofferz80 skrev:på måndag ska bilen in för bytet av gasregulator, samt byte av vänster backspegel (försäkringsskada, jävla idioter som vandaliserar min bil i mitt garage ska sätta upp vägg när det blir bättre temperatur garagelänga)
Jag ska också kombinera nästa verkstadsbesök, den 12/2 ska den in för regulatorbyte och igår blev jag påkörd bakifrån när jag stod still vid en korsning. Kan säga att Volvo hänger ihop bättre än Opel. Jag fick lite intryckt stötfångare plus att den har släppt på höger sida och att bagageluckan är trögstängd, har väl skeva till sig lite får jag tro. Hans stötfångare var helt söndertrasad.

Jävligt surt att bli påkörd, får hoppas volvo gör ett bra jobb med att återställa den, den 12/2 ska de göra en skadebesiktning så får vi se, undra om det är ngt inunder som tog stryk, han körde nämligen på dragkroken så min bil tog ett "skutt" :(
av David82
vet ngn här hur man byter själv gasregulator på volvo s60 bifuel? Forumgas.se verkar inte fungera. skulle vara oerhört tacksam om någon visste hur man byte gasregulator själv?
Re: Dörrlås under vintern.

Mycket vanligt. Fick precis förardörren […]

Skaplig tvätthög det skulle bli, jag sni[…]

Trasig ABS givare, men var?

Vad är det för läsare du använ[…]

Har haft det riktigt kallt ute som lägst -35 […]