- tis 26 jan 2010, 10:37
Jag har alltid fått lånebil. Det är ju inte fråga om en "normal" service utan det är fel på deras produkt som du köpt, som kostar dig tid och problem att åtgärda. Stå på dig!
VolvoB20 skrev:Jättegnällig! Köper man en ny bil för 400000 så kan man kräva liteservice när det blir fel på en sådan ny bil!EFI93 skrev:Har du en ny bil med garanti så ska det alltid stå en hyrbil och väntar när du lämnar in den på garantirep.Hur bråkig/jobbig/gnällg/krävande ska man vara för att få lånebil ???? Jag har alltid frågat snäll och trevlig men aldrig fått något sådant.
Det har jag alldrig haft några problem med och jag har lämnat min några gånger !!!!
Jag har alltid fått lånebil. Det är ju inte fråga om en "normal" service utan det är fel på deras produkt som du köpt, som kostar dig tid och problem att åtgärda. Stå på dig!
Volvo XC60 -25 T6 AWD Laddhybrid, Plus, HUD, HarmanKardon, 360 P-kamera, Akustikrutor, Drag, Dark
Tidigare:
Volvo XC60 -16 D4, Aut., Sum Bus. PRO, Driv.Supp pkt, Last pkt, VOC värme pkt, PS+sub
Volvo V70 II -10 2.4D, Aut., Sum, Driv.Supp pkt, Herrg. pkt, Teknik pkt, RTI
Volvo V70 N -04 D5, Aut., Business++, RTI
Vovlo V70 -99 GLT, Aut, Greyline
Tidigare:
Volvo XC60 -16 D4, Aut., Sum Bus. PRO, Driv.Supp pkt, Last pkt, VOC värme pkt, PS+sub
Volvo V70 II -10 2.4D, Aut., Sum, Driv.Supp pkt, Herrg. pkt, Teknik pkt, RTI
Volvo V70 N -04 D5, Aut., Business++, RTI
Vovlo V70 -99 GLT, Aut, Greyline

- By Gabriel