- fre 22 jan 2010, 20:03
Bilen har bara gått 4500 så jag tror inte stötdämparna är slut(vilket dom heller inte är), bak broms som ligger an kan det inte vara för då skulle antisladd systemet gripit in, lampan lyste inte heller.
Jag rörde inte bromsen och det var på raksträcka där vägen lutade aningen ut mot diket.
Det går inte att forcera fram uppträdandet då det inte är liknande vägförhållanden här.
Min fundering är om bakvagnen kan vara felinställd när den blir lastad, men är ok vid normal last eftersom att jag inte kan se någon snedslitning på däcken, men är det möjligt?
Bilen var inte i närheten av maxlast, kunde nästan dragit över insynsskyddet om det hade varit i bilen.
Jag rörde inte bromsen och det var på raksträcka där vägen lutade aningen ut mot diket.
Det går inte att forcera fram uppträdandet då det inte är liknande vägförhållanden här.
Min fundering är om bakvagnen kan vara felinställd när den blir lastad, men är ok vid normal last eftersom att jag inte kan se någon snedslitning på däcken, men är det möjligt?
Bilen var inte i närheten av maxlast, kunde nästan dragit över insynsskyddet om det hade varit i bilen.
Senast redigerad av 1 Blixnabb, redigerad totalt 0 gånger.
Blixnabb
XC60 T6 Recharge -24
Fiesta ST 150
MB 350 SL -72
Focus RS -04
C30 T5 -09
XC60 T6 Recharge -24
Fiesta ST 150
MB 350 SL -72
Focus RS -04
C30 T5 -09
- By mimeck