Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Fisch
Ja varför inte! Vart köper man sådana bäst?

Går i funderingar att tona om bilen. Tycker nuvarande toningen är lite för mörkt! Frågan är om det är värt att riva den och chansa på att göra ett lika bra jobb :lol:
Användarvisningsbild
av Fisch
Hm, undrar hur det kommer se ut med vita dioder framtill när strålkastarna är hopplöst åt det gula hållet :shock:
Användarvisningsbild
av Fisch
Idag när jag låg på motorvägen började bilen dra lite åt ena hållet. Justerade detta genom att styra svagt år motsatt håll, då började bilen dra åt andra hållet igen! Gjorde så ett par gånger och jag tyckte det var ganska obehagligt. Men det slutade efter ett par gånger och sen går bilen som vanligt.

Kan förvisso ha varit riktigt halt just där och då. Tycker ändå att det var så lustigt, det kändes inte halt i den bemärkelsen. Borde fått sladd i samma veva i sådana fall tycker jag. Kan dåliga krängningshämmarstag bidra till detta fenomen?
Användarvisningsbild
av Tomas88
Tror inte det kan bero på krängningshämmarstag. Inte fram i alla fall. Har ju ett dåligt på mitt och har inte märkt liknande tendenser.
Användarvisningsbild
av Fisch
Ska förmoligen byta bil nu i sommar då jag är klar med mina studier.

Blir förmodligen en V70N (05-) eller kanske V50.

Om någon känner sig sugen på bilen så skicka ett PM.
Bromsok kärvar

Inte helt ovanligt att det blir hål på[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Funderar lite på risker med att åka […]

. Nån som har tips för vänster si[…]

Har tyvärr ingen multimeter.