Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Detta var tydligen en svår nöt att knäcka när bilen skulle beställas. Men efter att säljaren gjort en hel del efterforskningar så bestämde vi att kombinera Q-Pax lilla monteringsbåge med s k sänkningssats, samt extraljus som inte tillhörde de allra största, utan max diameter ca 175mm.

Tre sådana Xenon ger ett kanonljus, och radarn verkar så här långt fungera utan anmärkning! :)

Delar med mig av detta tips för jag gissar att fler än jag inte vill tvingas välja mellan antingen adaptiv farthållare, eller extraljus. :-)-)

(Att ersätta riktiga extraljus med någon fånig ljusramp under reg-plåten föll mig aldrig in. Dessa duger på sin höjd till att ha i trädgården som dekorationsljus.) ;-//
Bilder tack!

s.k. sänkningssats, vad är det?
:???:
Cunningham skrev:V70 i inlägget är i och för sig en V70II, det borde jag nämnt. Men tänkte det var underförstått med tanke på det forum jag lade inlägget i.

Dock handlar tråden du vidarebefordrade om "trygghetsbelysning". Blev det fel tråd?
Japp jag kommenterade fel tråd. Har nu flyttat inlägget.
Ökad komfort med 17”

Ja mer eller mindre. https://www.volvocarretail.[…]

Här sitter den på V70n, antar att det s[…]

Men jag förstår inte riktigt. Kan de in[…]

Nu när dom har tagit bort körlägesr[…]