Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ok...har redan köpt andra dimljus på Biltema...tänkte om det fanns så det var bara o skruva dit dom på en gång...dvs att det redan sitter fäste där...Tack för snabba svar...dvs kan jag bara skruva dit biltemas om det då finns fäste där eller måste jag fixa ett fäste på något sätt...så kallt ute så jag ville veta om man bara kan då trycka dit dom på en gång..
Ok...har redan köpt andra dimljus på Biltema...tänkte om det fanns så det var bara o skruva dit dom på en gång...dvs att det redan sitter fäste där...Tack för snabba svar...dvs kan jag bara skruva dit biltemas om det då finns fäste där eller måste jag fixa ett fäste på något sätt...så kallt ute så jag ville veta om man bara kan då trycka dit dom på en gång..
Det finns normalt inget fäste som standard bakom spoilern,utan var och en som köper dimljus får köpa lykta och fäste och ev.kabel.
Du får helt enkelt lyfta lite på bilen och krypa/kika in under spoilern,ifall någon före dig har haft dimljus där och lämnat dem kvar.Nu har du dessutom köpt biltemalampor och dom lär inte passa originalfästen.Du får göra egna så att de passar lykta och fäste mot bilen.

Biltemas 044 pump fungerar kanon på min 745-[…]

Ja precis! Och visst är det väl kapslat[…]

Polestar 5

Är Polestar 5 och ES90 samma bil under skalet[…]

Trasig taklucka

Håller med, men det känns såd&aum[…]