Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
Nej men varför gör dom inte som man får se på TV som snuten i USA gör där dom kör upp och knuffar undan bakvagnen på den jagade bilen så att den tappar kontrollen och snurrar runt(ja jag kommer inte ihåg vad det heter)
Användarvisningsbild
av vetten
Tomas88 skrev:Tror det kallas PIT-manöver
Så heter det jag menar :mrgreen:

Verkar ju vara effektivt :mrgreen: Borde väl funka på framhjulsdrivna bilar också ?:-/ ELLER ?:-/

Tappar bakändan på bilen fäste och riktning så är det svårt för föraren i den jagade bilen att fixa till det :lol: HeHe :twisted:

Tackar :mrgreen:
Användarvisningsbild
av bjompa
torbjorn_75 skrev:
bjompa skrev:... detta mjäkiga samhälle.
om du tycker det är för mycket gnäll borde du väl föregå med gott exempel och inte börja gnälla själv?
Å va fan gnäller du om?
Användarvisningsbild
av camaro69
vetten skrev:Nej men varför gör dom inte som man får se på TV som snuten i USA gör där dom kör upp och knuffar undan bakvagnen på den jagade bilen så att den tappar kontrollen och snurrar runt(ja jag kommer inte ihåg vad det heter)
Därför att det är det mjäkiga Sverige. :wink:
av *pettson*
torbjorn_75 skrev:jag tycker vi har ett mkt fint samhälle, på det stora hela.
men kanske borde man skärpa straffet för fortkörning.
Visst borde man det? Samtidigt kan man förklara att farten dödar.. sen höjer man farten på några vägar som är så dåliga att man häpnar. Det är the swedish way...
Användarvisningsbild
av torbjorn_75
Ja se det är väl ett bra land där det hela tiden sker förbättringar, man kollar på vägar och hastigheter och justerar upp och ner, bygger om osv. Tråkigt vore annars.

Nyligen kunde vi läsa att dödstalen i trafiken är de lägsta sedan mätningarna började 1935.
DRL problem

Hej tack för svar. Hur menar du, att det &au[…]

Dom uppdaterar inte per automatik på dessa[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Om du hittar dessa navkapslar från 240 s&ari[…]

Den "vanliga" facelift-grillen har kroma[…]