Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Amli
XC90_Executive skrev:
opA skrev:Försent att slänga på R-design på din XC60 ? ;)
Det är en Ice White XC60 D5 awd R-design med 20" och alla tillval! :-)-)
Nja... Vi har väl kommit fram till att det inte är alla tillval.. ;-//
Användarvisningsbild
av opA
XC90_Executive skrev:Det är en Ice White XC60 D5 awd R-design med 20" och alla tillval! :-)-)
(W) :-@ :-))))) :-}

Min "Avundsjuk"-mätare gick precis upp i topp !

Vart bor du ? Skulle nästan betala för att komma iväg och få sig en syn av bilen när den väl kommer. :mrgreen:
av Twendor
Det må være doble piper og (skvett lapper)stankskydd, både foran og bak!

Det var "Apples" bilder av bilen med stankskydd som avgjorde at jeg valgte dette tilbehøret.
Fungerer suverent, og tilhører utstyr som er både praktisk og forholdsvis billig. "Anbefales" :)
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Amli skrev:Nja... Vi har väl kommit fram till att det inte är alla tillval.. ;-//

Alla tillval från fabrik då! :wink: Plus lite eftermonterat, t.ex lite fräna instegslister, 18" vinterhjul, polestar osv.

Förresten! Inte DAB-radio, eftersom det inte funkar här. Men annars ska det vara allt.
av Twendor
XC90_Executive skrev:
Amli skrev:Nja... Vi har väl kommit fram till att det inte är alla tillval.. ;-//

Alla tillval från fabrik då! :wink: Plus lite eftermonterat, t.ex lite fräna instegslister, 18" vinterhjul, polestar osv.

Förresten! Inte DAB-radio, eftersom det inte funkar här. Men annars ska det vara allt.
Et tips Xc90_Executive: Velg Instegslister med lys!
En lekker detalj, som gjør bilen godt.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Det valde jag till från början. Men sen såg jag installationsbeskrivningen för det, och valde dom utan ljus istället. Ser precis likadana ut, fast dom lyser inte då givetvis! :wink:

Det har med att göra att jag inte gillar stora ingrepp i en helt ny bil. Ju färre ingrepp, desto mindre risk för "klantiga fel". Om det funnits att välja till från fabrik hade det varit givet!
av Twendor
XC90_Executive skrev:Det valde jag till från början. Men sen såg jag installationsbeskrivningen för det, och valde dom utan ljus istället. Ser precis likadana ut, fast dom lyser inte då givetvis! :wink:

Det har med att göra att jag inte gillar stora ingrepp i en helt ny bil. Ju färre ingrepp, desto mindre risk för "klantiga fel". Om det funnits att välja till från fabrik hade det varit givet!
Var faktisk litt skeptisk til inngrepet selv når det måtte foretas hos forhandler.
Jeg trodde dette ble levert fra fabrikk, sammen med fjærnkontollen til varmeren.
Ble heldigvis et bra resultat, og fungerer godt.
De litt bil interesserte som har sett bilen, har alle bemerket det lekre lyset i framdørene."Exclusiv look"

De uten lys må vel festes/skrues fast de også?
Mulig det benyttes lim?
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Jag tycker att det är riktigt snyggt! Men som sagt, väldigt tveksam till sånna ingrepp i efterhand.

Dom sätts fast på samma sätt som dom belysta, alltså med en speciell dubbelhäftande tejp.
av Twendor
Er helt enig med deg, faktisk litt skeptisk(tveksam) til forhandlere som monterer utstyr i etterhånd.
Fabrikkmontert er best!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Inga problem så länge skarvningarna &au[…]

Prestige Performance

Hej. Undrar bara kort om någon här vet […]

Även bilar som inte har elmotor är tunga[…]