Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av isak
varför har de alldrig tittat på det i mitt fall då? är det för att jag jobbat yrkesmässigt? isåfall kan det vara ännu mera slarv i de fallen! än de privatmonterade!

har alldrig utgivit mig för att vara duktig med språket rekomenderar dig att hoppa över mina inlägg om du inte klarar att tyda dem!
isak
av Fred
Jag förstår fortfarande inte vad du menar med "Dragbesikt- ca 3min?" och måttband... :roll:
Användarvisningsbild
av isak
är den tiden det tar totalt för dem att besikta. inklusive LÄNGDMÄTNING av bilen!
isak
av Fred
Jaha...längdmätning av bilen...! Jag fick för mig att du menade att de drog i kroken under tre minuter för att kolla att den inte rörde sig! :lol:
Någon mätning gjordes då inte på min bil...egentligen gjorde de inte speciellt mycket alls, han kollade lite bara och sen gjorde han ändringen i deras dataregister. Efter det var det bara att betala och åka därifrån! :D
Användarvisningsbild
av isak
det skiljer på lätta transportbilar.
isak
av Tartryffel
Det handlar väl för f-n inte om att vara duktig på språket. Det är inget större fel på ditt språk. Felet är att du förkortar vartannat ord.
Men visst, det är enklast att bara säga ungefär "skit i det om det inte passar". Du ser väl själv hur många missförstånd det blir.

För att gå on topic igen så frågade du om varför regeln om att manualen ska vara med. Det har jag svarat på nu. Varför Bilprovningen på din ort låter bli har knappast med regelverket att göra. Möjligen något trötta bilprovare.

@Wakki , Konsumentköplagens sträcker si[…]

Hej! Jag har felkoden 1A51-Kommunikation med SRS,[…]

Filter i Aisin tf-71sc?

Hittade en film på youtube där man dela[…]

Är det nån som vågat prova Suba[…]