Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Fisch
Verkar vara ganska vanligt att lampan tänds nu när det är så pass kallt. Själv har jag tydligen dålig signal till tomgångsmotorn. :x
av Xotica
Lite sent men ändå =)

Ja det där lös ju på bra ,, dvs dina nya xtraljus =) kanske skulle vara värt att xenonkonvertera dem iaf =)
Tyckte din halvljusbild såg lite xenonkonverterad ut eller har jag fel ? .. jämförde med din helljusbild och halvljuset såg lite blåare ut?
Du kan inte ta bilder/bild centrerad mitt på vägen så man ser spridning till kanterna samt längd på samma gång ? istället för från en p ficka eller vad det nu var.. ska fixa bilder på mitt ljus med ifall du vill se ?
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Bättre sent än aldrig.. :P

Inget på bilen är xenon, änsålänge :wink:

Ja om jag kommer ihåg kan jag ta bättre bilder på ljuset. :P Fixa gärna bilder på dina :)

/Kalle
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Har varit och införskaffat en tvättsvamp inför biltvätt/städning imorgon :)
Användarvisningsbild
av Nexus
lamda fortfarande släckt?
Min bil är numera 2 dörrars sen jag senast tvätta den i garaget.Låskistorna bak har frusit och lika bra det så slipper man skjussa runt en massa folk i bilen :lol:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Lampan är fortfarande släckt :D

Det var ju mindre trevligt :???: Jag ska försöka få tag i ett varmgarage så jag kan ha bilen där över natten så får den torka upp ordentligt efter tvätten :P
Användarvisningsbild
av Severin
räcker det inte med kupévärmare ang kistorna.

Ska städa ur den imorrn och tvätta på fre och in i garaget omedelbums med kupévärmare och sen så får man hoppas på det bästa.

-13 har vi just nu
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Nu har jag varit på OK och tvättat bilen som nu står i varmgarage tills imorgon 8)

Bilder kommer nästa vecka då jag inte kan föra över de till den här datorn.

/Kalle
Användarvisningsbild
av B4B
Alltid härligt med en ren bil :D
Men förbaskat att det skall vara så kallt att den fryser ihop när man tvättat den. :-(O)
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 91
B30a i en 740?

Det är möjligt att regga. Men.... D&arin[…]

En tanke jag har haft i huvudet ett tag. Med tan[…]

Jag plockade bort plastskydden för trö[…]

Borde vara trycksensorn, och inte regulatorn med f[…]