Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Det roliga var att han som ringde från Svenska Bil sa något i stil med "Och det hade jag ju aldrig betalt om det varit min bil, så jag har ringt runt lite! Jag hittade en firma som säljer utbytesgeneratorer med 2års garanti, då får du den för 2500kr, 5200kr inkl arbetet.
I arbetskostnaden så utgår jag från att dom tagit lite betalt för felsökning med.

Så han undrade om dom skulle sätta i en sådan istället eller om jag ville ha en helt ny, det kallar jag service :)
Undrar om det hänt för ett par år sedan när dom garanterat inte varit lika sura på GM :roll:

Personligen så ser jag inte att en utbytes som ju ska vara renoverade orginalgeneratorer ska vara speciellt mycket sämre. Speciellt inte så mycket sämre så att orginalgeneratorn håller dubbelt så länge och därför är värd att betala dubbelt så mycket för. Så jag körde på utbytesgeneratorn.

Hade haveriet skett här hemma så hade jag garanterat satt dit en utbytes själv med.

Får förhoppningsvis sätta mig på tåget och hämta hem bilen imorgon.

/Anders
Där snackar vi service :) haha ja det hade nog varit knepigare för bara någe år sedan.
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 78

På din övre bild har jag åtminsto[…]

Koppla in Isudar carplay

Tyvärr finns det inte där heller på[…]

Har varit i kontakt med Volvo i dag igen (4ggr) , […]

Ligger RTTI nere fortfarande min har inte funkat p[…]