Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Svein2
2010 Volvo XC60 2,4D AWD Summum:
Electric Silver Met, Automat,
Driver Support Pakke, Plusspakke, Teknikkpakke.
I tillegg: Delbart hengerfeste,18" Vinterhjul, Skidplate, Enderør, Side scuff plates, Laminerte sideruter, El.bakluke, Fartsavhengig servo, Bæreposeholder,
RTI med europakart, Ryggekamera, Parkeringssensor foran/bak, Dab radio, Sub.

Jeg valgte bort bl.a soltak og mørke ruter.

Bestillte bilen 31/8, det siste jeg hørte var att den er leveringsklar rett etter nyttår.
Lenge å vente, gleder meg stort. :-DD
av S.t.r.a.n.D
Håller med Brainy, avundsjuk på den bilen. Hade ju varit skönt med taklucka (soltak) men inte nödvändigt :)
av Twendor
Gratulerer så mye med bestillingen av en riktig fin bil.

Kjører for øyeblikket en slik, og er kjempefornøyd.
Valgte mørke laminerte ruter, og angrer ikke på det.
Har fått montert lys i dørterskler og R-Design ratt, gearkule og matter.
Men noe jeg ikke kunne greid meg uten er Four-C, et system som virkelig gjør bilen til en kjøremaskin.
Användarvisningsbild
av Svein2
Takk for det. Blir helt sikkert fornøyd.

Soltak valgte jeg bort fordi den jeg hadde på gamlebilen hadde jeg opp 3 ganger i løpet av fire år og det var for å se om den virket.

Mørke ruter syns jeg er penest på mørke biler, vet ikke hva slags farge du har på bilen Twendor, men du hadde vel lagt på mer farge på forrutene,
så det ble helt sikkert finere. Ellers syns jeg det er litt for stor fargeforskjell på glassene foran og bak. Men smak og behag.

Lys i dørterskler er rått, det kan jo ettermonteres, vi får se.

Four-C har jeg aldri prøvd, men noe måtte jeg bare velge bort, kjærringa hadde visst ett budsjett å gå etter :mrgreen:

Fine biler uansett.
av Twendor
Bilen blir helt sikkert meget fin.
Jeg har sort metallic, og har tonet framrutene en del ekstra.
Standard dempingen på en Xc-60 er ganske fast, lik min når denne er i sport. Da har jeg et valg om mere demping eller meget fast. Kjører en god del på varierende veier, og har dermed et alternativ til de fleste forhold.
Fungerer helt utmerket på XC-60, gassresponsen blir også påvirket utifra valgte innstilling.
På min forrige bil V70-Awd med Four-C merket man nesten ikke forskjellen, og følte at det var bortkastede penger.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Svein2 skrev:Soltak valgte jeg bort fordi den jeg hadde på gamlebilen hadde jeg opp 3 ganger i løpet av fire år og det var for å se om den virket.
Panoramataket i XC60 ger ett skönt ljus i kupén!
Användarvisningsbild
av Svein2
Etter 4 mnd og 11 dagers venting hentet jeg endelig bilen i går.

Bestillte i tillegg XC textilmatter, skyddsgaller mellom baksetet og bagasjerommet, skvettlapper (stankskydd), lys i dørterskler, auto nivåreg. oppvarmede spylerdyser og fjærrstart på dieselvarmer.
Kjøpte Mantus 18" felger på vinterdekk og Achilles silver 19" på sommerdekk.

Har ikke fått kjørt så mye, men førsteinntrykket er meget bra.
Litt synd det er så jævlig kaldt att man ikke kan sitte ute på en campingstol å se på bilen. :-)-)
Ökad komfort med 17”

Japp, bra poäng. Körde en och samma rund[…]

Byte av multirem på en xc-70, 2008

Säker är jag inte, trodde mest det v[…]

Bytt lufttemperaturgivare (Fenix ​​5.2). Mitt p&ar[…]

Hej! Jag har en Volvo S60 T5 från 2008 som h[…]