Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:Har du kablar dragna till slutsteg?
Hittat några nya stänkskydd?
jodå, kablar o allt e dragna te steget, den nya låter mer än dom gamla dubbel 12":arna :)
Stänkskydden skulle ha kommit idag, men ja hade lite annat o tänka på så ja glömde hämta dom, man glömmer o göra allt man ska när tjejen hittar en ny vettu :)
Användarvisningsbild
av buddha88
Lite polering av plast/gummi delar o lite målning me, vart ganska bra när man halv sover klo 3 på natten :D
Bild

Den delen vart ganska bra :)
Bild

Gör den klar för besiktning klo 3 på natten :) Xenonet, Stabiliseringstaget o d öppna filtret ska bort :(
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
de har aldrig sagt något på bilprov om fjäderbenstaget på min bil,fast iofs så är mitt antisigrått och sticker ej ögonen :wink: .
Har du ljusterat in dimljusen sen spoiler bytet?
Användarvisningsbild
av buddha88
Ja dom klaga att d påverkar vägegenskaperna så ja fick en varning pån :-(O) dimljusen rördes inte vid demonteringen/monteringen så dom sitter fint där me rätt inställning :-)-)
Användarvisningsbild
av Nexus
va f*n har ni för besiktningsgubbar i motala? de tycks ha egna lagar och regler som t e x anmärkning på avsaknad strömbrytare till x-ljus.
Ett Fjäderbenstag stadgar ju upp bilen och ger bättre vägegenskaper. Visst bilen är helbilsgodkänd men herre gud vad kan staget göra så bilen blir trafikfarlig. Finns ju t o m stag köpa på volvo framtaget till våra bilar.
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:va f*n har ni för besiktningsgubbar i motala? de tycks ha egna lagar och regler som t e x anmärkning på avsaknad strömbrytare till x-ljus.
Ett Fjäderbenstag stadgar ju upp bilen och ger bättre vägegenskaper. Visst bilen är helbilsgodkänd men herre gud vad kan staget göra så bilen blir trafikfarlig. Finns ju t o m stag köpa på volvo framtaget till våra bilar.
ja dom va lite sura sist iaf :)
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 52

Fredag eftermiddag så provar här fö[…]

Det var ju det jag sa. Vissa ser bara problem. De[…]

Det är en propp istället för spolar[…]

Carplay trådlöst?