Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ja, da har jeg sett noe jeg tror er den første registrerte xc60 r-design i Norge . Rød BR registret utlevert til ny eier i Moss i formidag. :D

Men den skulle opprinelig ikke leveres før i mars, lykelig men overrasket eier :roll: og min som er lovet ca 2 måneder før dette er ikke i produksjon ennå :evil:

Volvo Norge Gratulerer "full kontroll" Nei :-(O) :twisted: :twisted:

Hvorfor kjøpe bil i norge når du kan handle i f.eks tyskland blir min tanke.
Der kan du gå i buttikken å hente en. ?:-/

Ja, ja en får vente videre. prod uke 4.

I Moss er det nå forøvrig en hvit demobil mørk inredning 20" (245/50 Hakka R suv) og en sort i utstilingen, den har også 20"men sommer.

Håper ikke det ble for mye norsk på en gang nå :D
XC90_Executive skrev:Jag väntar på min D5 awd R-design. 23 mars är prel ev datum. Beställde den i oktober (när den kom in i beställningssystemet). :roll:
En av väldigt få bilar som jag verkligen sitter och väntar på ska bli levererade. ;;-O

Ska bli sjukt spännande att se din bil sen, XC90 ;) :-)-)
opA skrev:
XC90_Executive skrev:Jag väntar på min D5 awd R-design. 23 mars är prel ev datum. Beställde den i oktober (när den kom in i beställningssystemet). :roll:
En av väldigt få bilar som jag verkligen sitter och väntar på ska bli levererade. ;;-O

Ska bli sjukt spännande att se din bil sen, XC90 ;) :-)-)
Håller med!! Fräckt med vit lack :mrgreen:
Den røde som ble levert var uten motoremblem, den sorte er en 2.4D og den vite sto parker slik at jeg ikke fikk sett det. Sjekker bedre til mandag, men jeg tviler på om det kan være noe annet enn 2.4 D som demobil pga prisdifferansen i Norge på 2,4D vs D5.
Når det gjelder leveransen av dissse og flere biler som kom i perioden mellom jul og nyttår så fikk jeg et inntryk av at selgerene var overrasket over at de kom nå. Det kan vel blandt annet bety at prodksjonskapasitet mot et annet land er flyttet.

Vi får vente videre XC90 :)
spoon skrev:Link til en hvit og en svart R-design på http://www.finn.no:
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20429665
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20429658
Dette er de to som jeg så på i går
Den vite var registrert og hadde reklame "Bilbutikk 1" i bunnen på framdørene, nå ser man også at det er en 2,4D
Det har jo vært synspunkter på sølv/alu farge eller sort på rails og jeg har for egen del konkludert med at sort bil sort rails er ok etter å ha sett disse, men på vit hadde jeg nok ønsket sølv/alu farget.
Det andre er at skid platen bak med det sorte feltet og noe tykkerer rørene er mega bra :-DD. større efekt en jeg opprinelig kunne tro
Ikke spesielt fornøyd med bildene men det noe :)

Bild
Denne lille detaljen gir også bra inntryk Lakkering ned virker også bra og ikke for mye plastic efekt

Bild
Den vite med vinterdekk

Bild
Og den sorte.

Bild
Dårlig bilde og belysning og den har 18" felger. På denne fargen burde det ikke være tvil om railsfargen.
Den mener jeg burde vært sølv/alu
Ökad komfort med 17”

Letar efter 17” originalfälgar till v&a[…]

Handbroms

Härligt att det löser sig!

Hej Har haft hjälp att felsöka ovanst&ar[…]

Tack , det verkar vara den ! Snyggt !