Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Severin
~Kalle~ skrev:Lösningen mot kyla heter fjärrvärme eller vedeldat :wink:
Jasså :shock:
Vi som varken kan få fjärrvärme eller har kabin så finns det ingen sån lösning :roll:
av Larzan
Ett gäng värmeljus är billigt.
Ger bra med värme trots det lilla formatet. Så här i juletider så lyser ljusstakarna för fullt.
av Cicaro
Till min egen(och alla barns) glädje så lovar de att vintern ska hålla i sig minst till slutet av januari men med mildrare temperaturer..

-20 börjar bli lite väl kallt men det är ändå skönare än +5, blåst och regn...
av Linqid
Har för stunden ca -10 precis ute vid kusten i Göteborg. Blåser kallt gör det också! I GP igår stod det något om att -10 upplevs som -20 i och med vinden som idag skulle ligga på runt 11 m/s. Lite väl kallt för min del...
av Tobbev
Funk skrev:-12 här på solkusten, hade väl varit helt OK om det inte blåst småjävlar.... snön ligger i meterhöga drivor på grund av vinden.
Föredelen med alla nyheter som pratar om trafikkaos är att det är ganska få som ger sig ut i trafiken. Jag har nog aldrig sett ICA Maxi så folktomt som idag...

/Thomas
Jag åkte till jobbet kl 7 på morgonen. Det var inte en käft ute så långt ögat kunde nå, däremot en hel del snö, t.o.m i Gnistängstunneln.

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 20#p362141
av matzen10
Helt sanslöst väder vi fått i södra Sverige..
I Örebro kan det ju bli såhär mellan varven men t.o.m. i Götet är det drivor..! Passa på och ta kort på eländet ;-).
Påminner om när Gävle snöade in för 6-7 år sedan fast vi har fått det i light-lightversion. Någon som har länken till det insnöade Gävle? (har inte kvar filmen i min share)

M V H
---> M10
av Larzan
matzen10 skrev:Helt sanslöst väder vi fått i södra Sverige..
I Örebro kan det ju bli såhär mellan varven men t.o.m. i Götet är det drivor..! Passa på och ta kort på eländet ;-).
Påminner om när Gävle snöade in för 6-7 år sedan fast vi har fått det i light-lightversion. Någon som har länken till det insnöade Gävle? (har inte kvar filmen i min share)

M V H
---> M10
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

100 miljarder kr :party:

OM RYSSEN KOMMER

… ”aldrig försökte” =[…]