- ons 30 dec 2009, 17:30
Stort tack! Känns nära tillbeställning nu :) Surt med leverans i april-maj :(
Moderator: Moderatorer
danielschlicht skrev:Stort tack! Känns nära tillbeställning nu :) Surt med leverans i april-maj :(Du får ju ut den till Vårsolen iaf och slipper allt snöslak o salt
Funk skrev:Jämfört med den vanliga DRIVe så är den betydligt trevligare att köra, bättre väghållning och skönare stolar. Personligen stör jag mig på kromlisten under rutorna, jag tycker den skulle varit svart...På vilket sätt är XC60 R-Design stolarna bättre? Har nämligen också hört detta. Är de mer skålade? Samma storlek på dynan? Har för mig att det i XC60-katalogen står att det skulle vara en extra mjuk stoppning... kanske det som skiljer. Vad vet ni om detta?
/Thomas
XC90_Executive skrev:Det är extra stoppade sidostöd i R-design.Precis, och jag undrar om dom inte faktiskt är en aning mjukare också...
danielschlicht skrev:Behöver man automatiskt avbländande innerbackspeglar om man har tonade rutor?Nej (beroende på hur tonade rutorna är iofs...). Det funkar bäst när man inte har tonade rutor. Såvida det inte ingår i något paket du köpt skulle jag inte betala extra för det om jag vore du.