Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Fisch skrev:Halvljus
Bild
Tycker halvljuset går åt "fel håll". Det brukar lysa upp högerkanten(diket) men tycker din lyser mer åt vänster sida? :???:

Har du fått någon ordning på bromsproblemet?

Mvh Kalle
Användarvisningsbild
av Fisch
~Kalle~ skrev:

Tycker halvljuset går åt "fel håll". Det brukar lysa upp högerkanten(diket) men tycker din lyser mer åt vänster sida? :???:

Har du fått någon ordning på bromsproblemet?

Mvh Kalle
Tror det beror på att det är lite skevning på vägen. Fast har aldrig tänkt på det tidigare, det ska jag kolla upp. Det var inget fel på beskitningen i somras i alla fall.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Kan även vara vägen ja, men kolla gärna upp det på annan väg :)
Användarvisningsbild
av Fisch
~Kalle~ skrev:Kan även vara vägen ja, men kolla gärna upp det på annan väg :)
Det var på grund av vägen :)

Skönt att de saltar E18 istället för att ploga bort den lilla snö som kom igår :evil:
Användarvisningsbild
av crumpets
Du glömmer att E18 är vägen gud glömde, går det att göra något dåligt kan du LITA på att det återfinns på E18. Snart börjar de nog salta den i juni också :evil:
Användarvisningsbild
av Fisch
Ja det är trist. Fast den är ju trotsallt en av tre stamvägar i Sverige. Mellan Köping och Västerås går de dessutom högst andel farligt gods per dag i hela landet, kanske därför de saltar så mycket häromkring. Givetvis bor man mittemellan :lol:

Jag saknar inspiration. Jag vill ha något att göra på bilen nu, länge sedan! Har ägnat en hel del tid på 850in och fixa till den och nu är den snart klar.

Förslag på något roligt till bilen? :P
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Två lambdasonder på 65k / 26år, […]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]