Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av christer.d
Fisch skrev:Hur kommer det sig att christer.d haft två stycken V40 om de har så dåliga värmepaket?
:D Börja läsa detta inlägg från början inte i slutet av det.
Då får du reda på det innan man ställer fråga.
av christer.d
Har inte mer tid att tramsa med detta inlägg
Har nu en bil som jag är nöjd med värme så alla ni som kör på v40 lycka till
god fortsättning på det nya året.
Användarvisningsbild
av Fisch
christer.d skrev:
Fisch skrev:Hur kommer det sig att christer.d haft två stycken V40 om de har så dåliga värmepaket?
:D Börja läsa detta inlägg från början inte i slutet av det.
Då får du reda på det innan man ställer fråga.
Förmodligen för att jag inte får ut så mycket information av ordet "måndagsex". Framförallt inte när alla bilhandlare i norr säger att värmen är väldigt dålig, samtidigt som dina bekanta säger detsamma.

Med andra ord, om problemet var så pass definierat hur man då köpa en likadan bil?
av christer.d
Vad mina bekanta tycker det gör det samma men läs i forum lite runt angående värme.
Sen vad du tycker om värmen det är ju du som kör inte jag och flera andra här i forumet.
Senast redigerad av 1 Tomas88, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Onödig citering.
Användarvisningsbild
av johnnype
christer.d: Onödig kan det vara men så är det
Men det måste ha klämd mång på lill tån
Sen en sak du säger att du kört v50 v70 och inte märkt skillnad :)
:roll:
och sen skriver du
christer.d: Vad mina bekanta tycker det gör det samma men läs i forum lite runt angående värme.
Sen vad du tycker om värmen det är ju du som kör inte jag och flera andra här i forumet.
1. Propagera för att samtliga x40 suger och om vi har en då fryser vi utan att veta om det.
2. Säg att det är upp till individen att bedömma och inte lyssna på forum/dina bekanta (tvärtimot #1)
3. profit?
av christer.d
Nä du har sant lyssna inte på forum och och mina bekanta :???:
Jag förstår inte varför du gick med i denna forum men det finns många :o :o
Senast redigerad av 1 Tomas88, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Onödig citering.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Ta bort kåpan över motorn och lägg[…]

Det amerikanska företaget Lyten köper No[…]

Srs

Hej alla har en v70n från 01 en vecka efter […]

B230E K-Jetronic 740 till 240

Rent generellt, är motorn byggd för 98 o[…]