Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Qaskiz
Har köpt en V70N-01, den har börjat dö lite ibland. Inte alltid men vissa gånger och ibland är den lite hostig vid start. Köpte av en bilfirma för ungefär en månad sen. Går detta på garantin? Jag kan tänka mig att denna gubben inte är så lätt att deala med så jag vill ha lite kött på benen innan jag röjer :twisted:

Ska in och göra en felsökning på onsdag så jag har papper på vad felet är till honom, det misstänkta felet beräknas gå på ca 6-7000 o laga, suck
Användarvisningsbild
av wissel
Beätta gärna att du kör hela grejjen på Forumet med namn o allt om han dummar sig.....förhoppningsvis fattar han då att det är badwill på G..
8) Freddie
Användarvisningsbild
av Qaskiz
haha tror nog han skiter i vilket då han nästan enbart handlar med honda och dessutom nya bilar. Fick nu reda på att det inte alls är så enkelt som det lät här utan det kan mkt väl vara så att jag åker på detta själv.....gott nytt år på mig liksom :shock:
Användarvisningsbild
av CarMan
Du kan inte åka på det själv.
"alla" fel som uppkommer inom 6 månader efter köpet anses som att dom fans på bilen när du köpte den enligt svensk lag, en lag kan man aldrig fri skriva sig ifrån (även om företag försöker)
var stenhård o tala om att det är konsumentköplagen som gäller, bara att dra det tillräckligt långt om så behövs, du kan aldrig förlora !

Det kommer ju värme men ibland är det f&[…]

@Wakki , Konsumentköplagens sträcker si[…]

Hej! Jag har felkoden 1A51-Kommunikation med SRS,[…]

Filter i Aisin tf-71sc?

Hittade en film på youtube där man dela[…]