Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Severin
Jag har inte fått nåt, Tycker julklappar är för ungarna så vi har i släkten sagt att det är bättre att lägga krutet på ungarna för jag och frugan klarar oss utan klappar
av *pettson*
buddha88 skrev:1. Rakhyvel
2. Pengar
3. Träffat en härlig tjej, e nog d bästa!!! :D
VAFAN!!! sån tomte vill jag med ha..
av metalHJ
Severin skrev:Jag har inte fått nåt, Tycker julklappar är för ungarna så vi har i släkten sagt att det är bättre att lägga krutet på ungarna för jag och frugan klarar oss utan klappar
Instämmer i det argumentet, julen är för barnen! Tycker bara det är idioti att smälla massa pengar på klappar till folk, bättre att var o en köper det dom vill ha när det behövs och sparar de pengar de annars smäller på julafton.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Det jag önskar mig varje är är mer i Bidragskuvertet :)
Men inte sjutton händer det inte.
av metalHJ
cybermunk, någon form av jobb kanske vore en lösning istället för att tycka bidragen är för låga. Grundidén är väl att man ska överleva på bidrag, vilket du tycks göra. Jag går själv på A-kassa nu, men gnäller inte över att det skulle vara för dålig ersättning. Jag har mat på bordet, och familj och vänner att älska.

Konsumtion gör nog ingen människa lyckligare i slutändan :)
Användarvisningsbild
av bjompa
Har man ett jobb så kan man ju oxå få en bonus som oftast delas ut i december, vilket de gjorde på mitt jobb. :wink:
Användarvisningsbild
av crumpets
Bonus, vad är det för nåt? :(
Fick aldrig nån bonus på mitt jobb. Eller jo, ett påskägg vid påsk. Men det var ett jävligt gott påskägg :-)-)
Användarvisningsbild
av cybermunk
Jag är på väg in i arbetslivet efter att ha gått arblös 5 år (sedan utgång från gymnasiet) :)
Användarvisningsbild
av bjompa
De va så här att förra året hade vi kört söder saker å ting, krockat me älgar osv. för 570 000:- (bara självrisker) :lol:
Å skulle vi köra sönder mindre i år så skulle pengarna delas upp på alla chafförer, vi körde 240 000:- "billigare" i år därav en liten bonus.
DRL problem

Hej tack för svar. Hur menar du, att det &au[…]

Dom uppdaterar inte per automatik på dessa[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Om du hittar dessa navkapslar från 240 s&ari[…]

Den "vanliga" facelift-grillen har kroma[…]