Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tobbev
Ja du har kanske rätt. Jag är dock skeptisk :)

Nog tjafsat om detta, det enda sättet att få reda på det är att gå in till BMW och fråga vad man får för pris på en 520d med samma utrustning, och det tror jag inte att någon av oss orkar :)
av Steff 99
Tobbev skrev:Ja du har kanske rätt. Jag är dock skeptisk :)

Nog tjafsat om detta, det enda sättet att få reda på det är att gå in till BMW och fråga vad man får för pris på en 520d med samma utrustning, och det tror jag inte att någon av oss orkar :)
Exakt...jag skall inte ha någon, men jag hade ett pris när jag beställde Volvon i början av november, det är det jag refererar till :-)-)

Vad jag enbart vill säga är att det går att förhandla ner priset ganska radikalt , bara man har tålamod.....men det går på Volvo oxå.... :mrgreen:
och denna gång blev det ganska bra om jag ser till mitt mellanpris. 8)
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Hade 8,5 basbelopp, det räckte till XC70II D5 AWD med drag, helläder, HighPerformance. xenon, drag, metallic, osv . massor med utrymme, 2,1 ton dragvikt, +200 hk osv.

Gick in till BMW, Mercedes och Audi och frågade vad de hade att erbjuda för 8,5 basbelopp, inte ett skit, de bara suckade och sade att det behövs några hundatusen till för att komma upp i samma spec på Audi, BMW eller Merca .
av plamek
Emiljonsson7 skrev:Detalj i sammanhanget men varför 6-CD växlare om du har teknikpaket 2
Jag har fortfarande huvudparten av min musik på skivor. Jag har aldrig kommit igång med nedladdning/torrents/itunes och gud vet vad. USB-stickor (tomma) har jag dock hemma hur många som helst...
Användarvisningsbild
av FSandstrom
plamek skrev:
Emiljonsson7 skrev:Detalj i sammanhanget men varför 6-CD växlare om du har teknikpaket 2
Jag har fortfarande huvudparten av min musik på skivor. Jag har aldrig kommit igång med nedladdning/torrents/itunes och gud vet vad. USB-stickor (tomma) har jag dock hemma hur många som helst...
Ett tips är att spela över dem till Mp3:or, de tar som mindre plats då och blir lättare att hantera. Jag använder Audiograbber (freeware) med LameEnc för MP3-enkodning.
av plamek
FSandstrom skrev:
plamek skrev:
Ett tips är att spela över dem till Mp3:or, de tar som mindre plats då och blir lättare att hantera. Jag använder Audiograbber (freeware) med LameEnc för MP3-enkodning.
Tack för tipset, jag ska kika på programmen du nämner så kanske jag kommer igång med det.
av plamek
XC90_Executive skrev:Hur är det på XC70, försvinner USB-uttaget om man väljer 6-cdväxlare?
Det hoppas jag verkligen inte, jag tar för givet att USB:n kommer finnas kvar?
Användarvisningsbild
av Variosboy
FSandstrom skrev:
plamek skrev:
Inte för att de spelar någon roll egentligen, men varför krångla till det med å nämna tprogram som måste laddas ner när varenda dator med Windows har Mediaplayer?
Funkar klockrent att rippa cd-skivor i Mediaplayer och sedan kopiera över till USB-minne..
Senast redigerad av 1 Variosboy, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av FSandstrom
Variosboy skrev:
FSandstrom skrev:
plamek skrev: Jag har fortfarande huvudparten av min musik på skivor. Jag har aldrig kommit igång med nedladdning/torrents/itunes och gud vet vad. USB-stickor (tomma) har jag dock hemma hur många som helst...
Inte för att de spelar någon roll egentligen, men varför krångla till det med å nämna någon program som måste laddas ner när varenda dator med Windows har Mediaplayer?
Funkar klockrent att rippa cd-skivor i Mediaplayer och sedan kompiera över till USB-minne..
Sorry, har inte hängt med på den på ett tag :-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
Brandsläckare i V90?

Vill minnas att Volvo har erbjudit sådan eft[…]

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]

Motorvärmare 850

Beställde nyss slangvärmaren RE480 och m[…]