Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Hmm..

Jaja.. Da var jeg uheldig da.. Det kunne gått værre for og si det slik!

Lørdag 19/12 kl 22.30:
Er ute og kjører litt da, i Lillehammer. Skal ned ei sidegate der, Jeg svinger ned og aner fred og ingen fare. Jaa, jeg har kanskje litt for stor fart mtp, føret som var da! Men jeg har full kontroll over hvordan bilen oppfører seg nedover der. Sladder ikke eller noe slik, kjører rolig liksom.

Så ser jeg ett par lys på en annen bil som svinger ut på veien der jeg kommer nedover. Han legger seg da over i mitt kjørefelt?? Hvor dumt er ikke det liksom, der jeg kommer nedover. Og han legger seg ikke inn på siden sin selvom jeg blunker med lys å alt mulig.

Jeg har valget. 1: Å fronte med han. 2: Å vrenge ut på gangfelte over noen store isklumper etter første snøfallet.

Jeg velger nr 2 såklart.

Dette medførte av skader:

- Knust spreder
- Knust Xenon pære
- Xenon ballasten faller av
- Ledningsnette under der er revet i filler
- Hull i spylevesketanker
- Lakken på fanger er sprekkt og ripete under hele
- Noe forferdelig feil spissing på bilen

Han stopper heller ikke. Han bare kjører videre ut av mitt syn!! :@

Tja. Ser ikke så ille ut på bilder igrunn.
Bild

Bild

Bild

Ratte står slik:
Bild

Og dekka står med litt sving på seg. (Bilde lyver en del) Er ikke så mye sving som det ser ut som:
Bild

Så det var en fin fin lørdagskveld.. Dro hjem etter det og slappet av med dama jeg. Fannt ut at det var bedre:)
Marlboroman skrev:Trökigt :(
Ja. Det er det desverre. Men men. Det kunne gått enda værre :|
~Kalle~ skrev:Detta vill man inte vara med om nu i juletider :(
Det er sant. Men da har jeg værtfall en grunn til og begynne og shine på bilen igjen :wink: Skal gjøre noe med bilen som ingen vet enda. Så da får jeg håpe det blir bra:)
crumpets skrev:Trist :( Täcker försäkring omlackering?
Sant så sant.. Men det ordner seg..
Det tror jeg ikke. Hadde jeg fått tak i han som kom midt i veien der kanskje. Så hadde saken vært en annen.. Men må nok betale dette selv.
volvoTurbo skrev:Skal plumbere turboen min med ett Dumplokk nå. Så jeg får den kvittrende lyden i turboen..

noen som har gjort det på orginal turbo på en Volvo 850? :D :D
Har gjort så inför ett par besiktningar. Lårter fränt. Men vill man spara några kronor så kan man få samma effekt fast utan dumplock. Enda som behövs är en slangstump och ett t-kors.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]