Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av GreenTurtle
Någon som vet vad denna knappen har för funktion? Trycker jag in den så händer ingenting (lampan börjar inte att lysa).

För övrigt, ja det är en extremt dammig och "ovårdad" panel för tillfället :roll:

Bild
Användarvisningsbild
av GreenTurtle
Fast jag har extraljus (Hella FF50-4) från tidigare ägaren men dem aktiveras ju när man sätter på helljuset. Hur funkar det då menar ni? Kan man tillfälligt "avaktivera" dem vid helljus genom att trycka in knappen :???:
Användarvisningsbild
av Guligan
Tänds dioden vid knappen när du slår på helljusen/extraljusen?
av Kluster
GreenTurtle skrev:Fast jag har extraljus (Hella FF50-4) från tidigare ägaren men dem aktiveras ju när man sätter på helljuset. Hur funkar det då menar ni? Kan man tillfälligt "avaktivera" dem vid helljus genom att trycka in knappen :???:
Låter mest troligt så, ja.
Användarvisningsbild
av GreenTurtle
Kluster skrev:
GreenTurtle skrev:Fast jag har extraljus (Hella FF50-4) från tidigare ägaren men dem aktiveras ju när man sätter på helljuset. Hur funkar det då menar ni? Kan man tillfälligt "avaktivera" dem vid helljus genom att trycka in knappen :???:
Låter mest troligt så, ja.
Var självklart ute och testade, och så var det! Alltid lär man sig något 8)

Hej. Är det denna du söker:https://www.s[…]

Handbroms

8-) Jag kan vänta så det får bl[…]

Jag har haft ett fel på den aktiva stöt[…]

A-traktor av 2,4d?

Hoppas jag postar på rätt ställe! […]